Snak

Mere indhold efter annoncen

Intens åbner: AGF og FCM delte i underholdende SL-premiere

fre 19. jul 2024

AGF dominerede første halvleg af kampen mod FC Midtjylland. De danske mestre overlevede dog nogenlunde et stort pres, og i anden halvleg fik de i stedet udlignet. Kampen endte derfor 1-1.



Læs hele nyheden her
Ærgerligt vi kun formåede at score en enkelt gang i første halvleg. Burde have scoret en 3-4 mål.
Den skulle de hvide have taget.

Det kan de ærge sig over, men samtidig skulle Krogh jo være færdig med at dømme på dette plan.

Diao og Castillo er jo latterligt ringe. Skulle de være forstærkninger i FCM?
Fornuftig start selvom det burde have været tre point. Dejligt at se, at Haugen et tilbage med god energi.
Flot kamp, men skarpheden manglede.
Når de kommer sig over ærgrelsen, så kan de tage en masse gode ting med.

GF kunne også have tabt til sidst. Fcm´s bænk er stærkere. Ændrer dog ikke på, at kampen burde være så godt som afgjort i første halvleg.

Dejligt at se, at GF kunne producere en del chancer i åbent spil.
For helvede AGF, Patrick Mortensen må snart på pension.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Der er nogle der er rigtig kloge, og kan se hvor gode spillerne er, efter en kamp!
Vauw. Det er sgu imponerende.
Der må være nogle agenter det lige kunne bruge et par gode råd.

Hold nu kæft
Med lidt mere skarphed, marginaler, held, samt en kompetent dommer/VAR rum havde vi vundet denne kamp ganske komfortabelt. Men alt i alt et fint indtryk og godkendt første kamp. KSDH!
Kongens klub. KSDH
Jydedommen:

Der er spillet 1 kamp ude mod et normalt stærkt hjemmehold. Du kan sgu ikke afgøre efter 1 kamp om spillere er dårlige eller ej.
Fint at dele point med venskabsklubben. Tak for kampen, GF!
Midtjylland!
@Fc kronen

Dårlig dag? Op med humøret! Nu har i da en xP på +1.
Annonce