Snak

Mere indhold efter annoncen

Inter trækker sit YL-hold: Vil beskytte spillere

man 9. mar 2020

Inters U19-hold er ude af UEFA's Youth League-turnering, fordi klubben prioriterer spillere og ansattes helbred højere.



Læs hele nyheden her
Hvad med seniorspillernes sikkerhed. Går den ikke forud eller stiller de op i europæisk for senior holdet ?
Der er forskel på om du er under 18 eller ej ift. ansvar..
det giver sig selv nu skal vi ikke gøre os selv dummere med mærkelige kommentarer mv.
Det virker bare akavet du netop gør dig selv dummere.

Jeg kommenterer selvsagt på hvad der står i artiklen og hvad Italienerne mener. Ingen grund til at gøre sig selv dummere ved at kommentere på andet end hvad der står når alle ved det handler om andet end alder hvis spørgsmålet er om man skal trække sig fra CL

Italienerne skriver på sin hjemmeside, at den altoverskyggende prioritet er at passe på sine spillere og ansattes helbred
Annonce