Det er virkelig også en gigantisk svinestreg at man ikke kan tillade deltagere lige vilkår. Jeg er med på at fodboldspillere ikke er vigtigere end andre, men det må være muligt at kunne gøre undtagelser for grupper som har en form for ærinde at kunne opholde sig der mens det står på. Ikke kun fodboldspillere.
Vejle Boldklub