Alle religiøse mennesker bliver jo provokeret at pride / LBGT+. Er det acceptabelt at provokere flere milliarder over hele kloden for at fremme en noget mindre gruppe ?
Fodbold er fodbold. En sport blandt mange og den største / mest udbredte globalt set, men jeg har endnu ikke mødt nogen som har været i stand til at overbevise mig om hvorfor pride/LGBT+ skal have speciel opmærksomhed.
Hvad folk har af sexuelle præferencer er de naturligvis velkomne til at have. Dog behøver jeg ikke blive gjort opmærksom på hverken religioner, sexuel orientering eller andet af den slags, hver gang jeg tænder for en fodboldkamp på TV.
Fanatisme er roden til alt ondt. Om det så er politisk, religiøst eller som sportsfan.
Liverpool FC
Silkeborg IF
Green Bay Packers