Det kan jeg godt forstå, elendig behandling af USA. Det lyder helt absurd at de ikke kan få lov til midlertidigt at opholde sig i landet.
https://www.youtube.com/shorts/LscsPzQmWfI
Irans landstræner Amir Ghalenoei rettede skarp kritik af USA efter seneste VM-kamp, og i den forbindelse opfordrede han FIFA-præsident Gianni Infantino til at gribe ind.
Det kan jeg godt forstå, elendig behandling af USA. Det lyder helt absurd at de ikke kan få lov til midlertidigt at opholde sig i landet.
"Det er rystende som den danske venstrefløj fuldstændig har mistet sit moralske kompas."Myten om det moralske kompas er en politisk kandestøbning, men helt enig i at tribale tilstande råder i debatterne. Og alle gør krav på at være på en såkaldt rigtig side af historien. Minder om en børnehave, men sådan går det vel med massesamfund, der primært består af selvrealiseringsoptagede forbrugere fremfor oplyste borgere.