Snak

Mere indhold efter annoncen
@Ak

Han har ikke nogen frisure, men billedet er taget helt perfekt.

Og så kan vi ikke alle sammen kysse enhjørninger og ligge i en berøringsangst boble, så derfor var der nogle der kommenterede.
⚪️🦁🔵 Pentz skal ikke til kiropraktor foreløbig. Moukoko har strukket ham ud.
Synes at det er fint at han sætter holdet op til at de skal ind og hente den sejr. Det er da både sportsmandship og respektfuldt ifht. Riga.
Vi er interessante i FCK, men nu har du da lykkedes med at spore samtalen over på dit hårvalg.
🇩🇰FCK
Det er ikke kun i Sverige man er træt af at høre om fck. Men københavnere og journalister er gode til at snakke dem op. Javist er fck et stærkt hold i DK, men i Europa ganske middelmådige.
Hvis du (for man er ikke træt af det, hvilket antallet af kommentarer i FCK relaterede tråde viser) er så træt af at høre om FCK, hvorfor så, så megen tilstedeværelse i FCK relaterede tråde? Og på en ranglist bestående foreløbig af 415 hold, hvor man indtager en 43. plads, hvilket altså er tæt på top 10%, det betyder middelmådig...
'Jeg udtaler mig principielt ikke om dommere. Specielt ikke ham her.' - Richard Møller Nielsen - Dejlig oplevelse, på trods af pindsvinet vandt. https://www.youtube.com/watch?v=ql0AmLp7juU&list=UUVZZ79wLFEG8H_WfIHyubdA
tror i virkeligheden i dette tilfælde det mere er spørgsmål om at holde fokus på returkamp fra Malmøs side vs journalisters fokus på det i deres øjne interessante møde. Hvis Malmø eller FCK fejler, så er det vel en top 3 fadæse blandt alle klubber i norden of det sker ikke. Men en træner der siger, at vi er videre og fejler er næppe træner til næste kamp (ville han næppe være alligevel)
Det er ikke kun i Sverige man er træt af at høre om fck. Men københavnere og journalister er gode til at snakke dem op.

Det er fordi vi, udover at have bestukket samtlige dommere i Europa, giver europæiske journalister penge under bordet for at skrive om os.
Fast inventar på Sektion 12. Loyal støtte af Spurs siden 1981.
Og fordi vi er Nordens største klub…..
Fordi dansk fodbold og FCK, er langt større end hvad alt Malmø og swe. indeholder. Selv på den anden side af sundet, snakker de mere om vores klubber. Haha, sølle
Tænker nu mest han er træt af det når de har en kamp der skal vindes før FCK er aktuel, giver god mening at holde fokus
ALL-time Chelsea Cech Ivanovic - Terry - Silva - Cole Makelele Kante - Lampard Hazard - Drogba - Zola
Annonce