Snak

Mere indhold efter annoncen

Irsk klub bekræfter Morten Nielsen

tirs 13. jan 2015
Morten Nielsen skifter Avarta ud med irske Sligo Rovers, hvor han har skrevet under på en etårig kontrakt.

Læs hele nyheden her
Dæleme et random skifte! Virkelig sjov transfer-historik den mand har :)
Leeds United Yesterday Today Tomorrow Forever
Morten Nielsen er med afstand den største taber jeg nogensinde har hørt om i dansk fodbold.
Enig😊. Virkelig skidt at have en far der er så over ambitiøs på sin søns vegne, at han får ham til Chelsea som 15 årig, uden nogen chance for nogensinde at blive professionel fodboldspiller på det plan. Kan ikke huske jeg har set ham score nogensinde og nej, ser ikke Avartas kampe😉🍀
Austria Wien 1860 München AC Milan København BK Frem Anti Brøndby siden 1993....
Det sjovt som vi alle troede Morten Nielsen ville blive en stjerne, men hold da op, det har han da modbevist at han ikke er.
Men alt muligt held og lykke i det Irske med ham, Sligo Rovers er en stor klub Irland og det er et skridt opad i karrieren så lad os da håbe han gør det godt og at han kan udvikle sig til en mulig superliga spiller :)
Annonce