Snak

Mere indhold efter annoncen

Isak-agent: Tæt på beslutning om næste skridt

man 21. jul 17:10

Alexander Isaks agent, Gonzalo Gaitan, fortæller, at de er tæt på en beslutning om det næste skridt i karrieren for den svenske angriber.



Læs hele nyheden her
Fodboldfagligt ville det være en stor skuffelse, hvis han drager mod Saudi..

Håber der lurer en Europæisk klub i kulissen, som er gået under radaren i sladderpressen.
“ næste skridt for spilleren”

Det lyder da ikke som en spiller, der fortsætter i Newcastle.
Aner ikke hvordan det lige fungerer, men kan de evt. leje ham tilbage til Newcastle efter de har betalt kassen for ham?
VB.
Hvorfor skal han væk, han tjener jo helt vildt? Og er glad i klubben Og han levere vel tilfredstillende? Mangler Newcastle penge?
Faktisk mest til pudersne d-:
Hvorfor skal han væk, han tjener jo helt vildt? Og er glad i klubben Og han levere vel tilfredstillende? Mangler Newcastle penge?

Måske der er en agent, der mangler penge...
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Mon ikke han faktisk som en god agent prøver at skaffe en stor fed ny kontrakt i Newcastle til Isak ved at spille på, hvad andre er villige til at betale ham?
Selvfølgelig tjener han godt i Newcastle. Men mon ikke det er svært at sige nej til måske at blive gjort til den næstbedst betalte fodboldspiller på planeten efter Cristiano. Det er nok det luftlag vi er oppe i, hvis vi taler Saudi.

Samtidig vil Newcastle jo elske at sælge ham til Saudi frem for en rival så længe de stadig får de penge for ham, som de synes han er værd.

Man kan selvfølge sige Saudi ejer Newcastle så de sælger til sig selv. Men jeg tænker på klubben så de kan geninvestere pengene i en anden spiller.
Tja, jeg håber da, at PIF giver 150 mio til sig selv, for når først den er presset igennem hos UEFA, så kan BlueCo jo også problemfrit lægge 100+ mio i Strasbourg, så de kan købe Kellyman.

Det bliver en fantastisk udvikling for sporten.
Mon ikke han faktisk som en god agent prøver at skaffe en stor fed ny kontrakt i Newcastle til Isak ved at spille på, hvad andre er villige til at betale ham?

Præcis, agentsnak og en agent der forsøger at få en ny kontrakt til Isak, hvilket er fair nok, den skal nok komme.
It's a small boy clambering up stadium steps for the very first time, gripping his fathers hand, gawping at that hallowed stretch of turf beneath him and, without being able to do a thing about it, falling in love. - Sir Bobby Robson
Håber han bliver i Newcastle og ikke bare rykker fordi en agent (og Isak selv) kan tjene endnu flere penge. Han er en megagod spiller, hvilket vi (villa) har mærket adskillige gange.
Jeg håber hverken en PL klub eller Saudi.

Det vil være godt hvis sub-toppen kan holde på spillerne selvom økonomien kan være presset. ( Det er svært at rykke op i den totale økonomiske top, selvom resultaterne er gode.)

Så fra en Villa fan håber jeg ( i dette tilfælde Newcastle) alt det bedste
Annonce