Snak

Mere indhold efter annoncen

Ishøj straffes for baneløbere på Ceres Park

tors 16. nov 2023

I en kendelse fra Fodboldens Disciplinærinstans idømmes Ishøj en bøde på 5.000 kroner, fordi der var to baneløbere i kampen mod AGF på Ceres Park.



Læs hele nyheden her
Sorry kunne ikke lade vær´;
https://www.youtube.com/watch?v=4KTWrbTvEIo
Men OT; Ok billigt sluppet money-wise synes jeg selv.
Så det er faktisk Ishøj, der står for sikkerheden som hjemmehold på Ceres Park på trods af, at man reelt er udehold?

Btw, til dem, der ikke ved det, var der tale om to baneløbere med Palæstina-flag.
“Football is the most important of the least important things in life” -Jürgen Klopp.
det var billigt når man tænker på hvad andre klubber straffes med når der er baneløbere
Ufatteligt at de kunne nå helt derind uden pauser undervejs.
Så det er faktisk Ishøj, der står for sikkerheden som hjemmehold på Ceres Park på trods af, at man reelt er udehold?

Btw, til dem, der ikke ved det, var der tale om to baneløbere med Palæstina-flag.


Ja, hvad er der galt med det?

De fik nok også indtægterne fra evt. salg, som et hjemmehold også gør.
IDKFA
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hvor er det klamt.
Kampen bliver spillet i Århus, sikkerhedsfolkene er fra Århus og baneløberne er fra Århus, men det er Ishøj der får bøden.
Det giver overhovedet ingen mening.
@Bobbymon05:
Nu er det jo sjældent at dem der afholder et arrangement ikke også er dem der skal stå for sikkerheden. Det hverken kan eller vil blive AGFs ansvar at Ishøj ikke kunne lave en ordentlig ansøgning til kommunen om økonomien i det (de ville ikke spille hjemme, selvom der ikke var nogle praktiske forhindringer), ligesom det heller ikke er AGFs skyld at Ishøj ikke ville anvende BIFs eller Hvidovres stadions. Du kan bare smide Ishøjs navn ind på søgemaskinen på denne side og se hvor klodset det hele var.
Mikail
I dag 15:57
Hvor er det klamt.
Kampen bliver spillet i Århus, sikkerhedsfolkene er fra Århus og baneløberne er fra Århus, men det er Ishøj der får bøden.
Det giver overhovedet ingen mening.


Så Ishøj skal have de økonomiske fordele af at have hjemmebane og indtægterne heraf. Men hvis der kommer baneløbere, eller andre udfordringer, har de ingen ansvar?

Du kan ikke både tilvælge de økonomiske fordele der var ved at leje et stadion, men frasige de negative ting i en risikoanalyse.

Det giver rigtig god mening.
IDKFA
Taxo mix

Og du er sikker på, at AGF ikke har “købt” kampen??
Mikail
I dag 17:45
Taxo mix

Og du er sikker på, at AGF ikke har “købt” kampen??


Vil du uddybe? Hvordan skulle AGF have "købt" kampen?
IDKFA
Annonce