Sorry kunne ikke lade vær´;
https://www.youtube.com/watch?v=4KTWrbTvEIo
Men OT; Ok billigt sluppet money-wise synes jeg selv.
https://www.youtube.com/watch?v=4KTWrbTvEIo
Men OT; Ok billigt sluppet money-wise synes jeg selv.
I en kendelse fra Fodboldens Disciplinærinstans idømmes Ishøj en bøde på 5.000 kroner, fordi der var to baneløbere i kampen mod AGF på Ceres Park.
Så det er faktisk Ishøj, der står for sikkerheden som hjemmehold på Ceres Park på trods af, at man reelt er udehold?
Btw, til dem, der ikke ved det, var der tale om to baneløbere med Palæstina-flag.
Mikail
I dag 15:57
Hvor er det klamt.
Kampen bliver spillet i Århus, sikkerhedsfolkene er fra Århus og baneløberne er fra Århus, men det er Ishøj der får bøden.
Det giver overhovedet ingen mening.