Ifølge den første artikel på EB tager personer fra AGF (formentlig spillere) kontakt til AaB fordi en ungdomstræner fortæller dem, at AGF har adgang til AaB’s taktiske dispositioner i forbindelse med dødbolde. EB har ikke skrevet, at det rent faktisk er blevet brugt til træning, eller at David Nielsen har set de konkrete filer.
Snak
tirs 2. apr 2019
Hvis du er kioskejer og nabokioskens regnskaber pludselig ligger på dit kontorbord, gør du så noget ulovligt, hvis du kigger i regnskabet ?
Næppe !
Men nabokiosken der smed sit regnskab på dit kontorbord - har han kigget i dine regnskaber, da han lagde sine egne !?
Ud fra J.N. forklaring, så er det jo præcis, hvad der er foregået.
Men der kommer jo en masse juridiske spørgsmål nu, som f.eks. om Sideline har anført nogle steder i betingelserne, i tilfælde af adgang til fortrolige informationer...
Etisk forkert eller ej, at man studerer informationerne... Fakta er, at AGF tabte - og Aab vandt. Således kan Aab ikke komme med noget erstatningskrav, da man ikke har mistet noget. Hvis Allan K. derimod har haft adgang til AGF´s sideline og brugt disse, så er sagen jo omvendt.
Jeg tror nu bare, at dette ender som en storm i et glas vand - når man finder ud af, at fejlen findes i begge lejre, fordi Allan K ikke har oprettet sig som ny bruger, da han skiftede.
Og dette bliver så en lærestreg til fremtiden.
Næppe !
Men nabokiosken der smed sit regnskab på dit kontorbord - har han kigget i dine regnskaber, da han lagde sine egne !?
Ud fra J.N. forklaring, så er det jo præcis, hvad der er foregået.
Men der kommer jo en masse juridiske spørgsmål nu, som f.eks. om Sideline har anført nogle steder i betingelserne, i tilfælde af adgang til fortrolige informationer...
Etisk forkert eller ej, at man studerer informationerne... Fakta er, at AGF tabte - og Aab vandt. Således kan Aab ikke komme med noget erstatningskrav, da man ikke har mistet noget. Hvis Allan K. derimod har haft adgang til AGF´s sideline og brugt disse, så er sagen jo omvendt.
Jeg tror nu bare, at dette ender som en storm i et glas vand - når man finder ud af, at fejlen findes i begge lejre, fordi Allan K ikke har oprettet sig som ny bruger, da han skiftede.
Og dette bliver så en lærestreg til fremtiden.
HVID i hjertet, men ikke BLÅøjet !
tirs 2. apr 2019
Skadedyret:
Du skriver at fordi AaB vandt kan de ikke rejse erstatningskrav mod AGF. Jeg ser heller ikke erstatningskrav som en mulighed, men fakta er, at AaB manglende en sølle scoring fra at komme i top 6, så det ville være en ganske anden situation.....
Du skriver at fordi AaB vandt kan de ikke rejse erstatningskrav mod AGF. Jeg ser heller ikke erstatningskrav som en mulighed, men fakta er, at AaB manglende en sølle scoring fra at komme i top 6, så det ville være en ganske anden situation.....
tirs 2. apr 2019
Skadedyret hvis AGF har logget på en konkurrents login uretmæssig, er det først og fremmest en kriminel handling.
Dernæst lægges industrispionage oveni anklagen... Og endelig brud på DBU´s Order of Conduct, der aktiverer "bringe spillet i miskredit".
Det kan bliver rigtig slemt for AGF... Og i langt mindre grad en fordel for Aab. Aab får formodentlig ikke nogen særskilt fordel.
Dernæst lægges industrispionage oveni anklagen... Og endelig brud på DBU´s Order of Conduct, der aktiverer "bringe spillet i miskredit".
Det kan bliver rigtig slemt for AGF... Og i langt mindre grad en fordel for Aab. Aab får formodentlig ikke nogen særskilt fordel.
https://static.quotes4sharing.com/wp-content/uploads/2017/07/201707132033372962.jpg
bruger xxxx: Hvad er det for noget fis, med jyske hold der tuder i Parken? Kan jeg slet ikke genkende.
tirs 2. apr 2019
Jeg er flov over at være AGF fan grundet denne sag - skammeligt, uklædeligt og moralsk skråplan er vel mest dækkende - føj
Naivt troede jeg det var en aprilsnar
Naivt troede jeg det var en aprilsnar
tirs 2. apr 2019
Wise1964: Er sagen som EB skriver, er jeg også flov. Men er den som JN siger, er det jo ikke sikkert der er ret meget i sagen. Men det at AaB ikke har udtalt sig endnu, gør mig lidt nervøs. Håber godt nok ikke AGF har logget ind uretmæssigt med AKJ´s kode. Også dumt af ham at bruge 1234 i AaB også ;)