Dvs. at AGF har en sag mod Allan K. Jepsen/AaB?
Snak
Jakob Nielsen om AaB-sag: Vores egen konti
man 1. apr 2019
AGF's direktør Jacob Nielsen fortalte mandag, at AGF ikke har handlet forkert i sagen om, at en AGF-medarbejder skulle have skaffet sig elektronisk adgang til AaB-dødbolde.
Læs hele nyheden her
Læs hele nyheden her
man 1. apr 2019
Også lidt speget i og med at Dennis Ramonn Olsen bor i Aalborg, og har en far der har førsteholdskampe for AaB, og er med i AaB´s ambassadørkorps...
Lazio hade rätt, Eguren har hjärtfel.
man 1. apr 2019
Puha - den kan blive spændende. Er nok nogle i Hobro der vil fryde sig, men husk nu hvor Aarhus-advokater har sit sæde ;-)
man 1. apr 2019
Er nu lidt en anden udlægning Ekstrabladet kommer med lige nu
som peger mod det er AGF der har problemet.
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/agf/vild-udvikling-agf-angriber-aab-efter-spionage/7579613
Aab politi anmelder dem sansynligvis for industrispionage og de har en sag.
Sideline kontoen er Allans..ikke agfs.
Det er rigtigt de har brugt deres egen konto til at aflure Allans data, og det er heller ikke lovligt.
"Det er ulovligt at bruge informationer om konkurrenter, når informationerne åbenlyst er fremskaffet på en facon, som ikke er tilsigtet. Den slags hører ind under industrispionage og kan straffes med fængsel."
som peger mod det er AGF der har problemet.
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/agf/vild-udvikling-agf-angriber-aab-efter-spionage/7579613
Aab politi anmelder dem sansynligvis for industrispionage og de har en sag.
Sideline kontoen er Allans..ikke agfs.
Det er rigtigt de har brugt deres egen konto til at aflure Allans data, og det er heller ikke lovligt.
"Det er ulovligt at bruge informationer om konkurrenter, når informationerne åbenlyst er fremskaffet på en facon, som ikke er tilsigtet. Den slags hører ind under industrispionage og kan straffes med fængsel."
man 1. apr 2019
Jeg læser EB artiklen som om det er AaB der har et problem og AGF direktøren argumenterer mod at det er ulovligt at få utilsigtet adgang til data som AaB har gjort
Som han siger er eet ikke allans konto men en fælles konto som han har haft med Dennis Ramon i AGF
Spændt på om der indledes en sag mod AaB. Forstår hodt AaB har gået stille med dørene.
Som han siger er eet ikke allans konto men en fælles konto som han har haft med Dennis Ramon i AGF
Spændt på om der indledes en sag mod AaB. Forstår hodt AaB har gået stille med dørene.
man 1. apr 2019
AllanKasketten
Og det fordi EB skriver det eller ved du noget?
Aab politi anmelder dem sansynligvis for industrispionage og de har en sag.
Sideline kontoen er Allans..ikke agfs.
Det er rigtigt de har brugt deres egen konto til at aflure Allans data, og det er heller ikke lovligt.
Og det fordi EB skriver det eller ved du noget?
Redigeretman 1. apr 2019
I synes ikke det er specielt mærkeligt at det er Aab der vil have sagen frem, og AGF bevidst har forsøgt at skjule sagen og det faktum de havde informationerne?`
Hvis det var et indbrud i AGFS systemer skulle man synes de ville forlange en forklaring af Aab, fremfor at skjule det.
Jakob Nielsen siger ting der er direkte modsat af hvad aviserne og Aab siger, er han da mere pålidelig? han etablerer sig jo selv som en løgner når han indrømmer de har haft indsigt uden at sige det.
Han siger de valgte ikke at bruge det, men i følge aviserne og Aab, kontakter AGF spillere dem, og fortæller dem at de står faktuelt og bruger det på trænings banen, at det er sådan de overhovedet finder ud af det.
Hvis ikke det bliver brugt, hvordan bliver spillerne så klar over det, og igen hvorfor gør AGF intet for at oplyse nogen om det her, hvis de virkelig er udsat for indgreb af Aab, spøjst i mit firma ville vi tage kontakt til modparten i sådan en sag.
Hvis det var et indbrud i AGFS systemer skulle man synes de ville forlange en forklaring af Aab, fremfor at skjule det.
Jakob Nielsen siger ting der er direkte modsat af hvad aviserne og Aab siger, er han da mere pålidelig? han etablerer sig jo selv som en løgner når han indrømmer de har haft indsigt uden at sige det.
Han siger de valgte ikke at bruge det, men i følge aviserne og Aab, kontakter AGF spillere dem, og fortæller dem at de står faktuelt og bruger det på trænings banen, at det er sådan de overhovedet finder ud af det.
Hvis ikke det bliver brugt, hvordan bliver spillerne så klar over det, og igen hvorfor gør AGF intet for at oplyse nogen om det her, hvis de virkelig er udsat for indgreb af Aab, spøjst i mit firma ville vi tage kontakt til modparten i sådan en sag.