AGFs stærkeste spiller i en årrække. Han er som sagt lige opereret og fik i de først 20 minutter vist, at han stadig er den bedste wing i suppen, og ingen…gentager ingen i Randers forsvar, kunne håndtere hans lynhurtige gennembrud. Ærgerligt, at han stadig kun kan præstere på det niveau i en halv time, og at han tydeligvis først blev taget ud længe efter han blev “usynlig”. Men stor respekt for hans korte indhop, der giver alle os med Aarhus i hjertet, grund til optimisme.