Har set lidt japansk fodbold på eurosport2 og der virkede han ikke som en type der kan slå igennem i Bundesligaen, men jeg kan tage fejl. Han virkede bare som den typiske, lidt klodsede, tårnhøje angriber, med en fin målnæse, som nok også havde lidt nemme forudsætninger i den japanske liga qua højdeforskellen på ham og den gennemsnitlige japaner.