Han er heller ikke bedre end det. Fint skifte.
Snak
Jeppe A. er interesseret i skifte til New York
ons 21. dec 2016
New York City FC har ifølge BT fået øjnene op for Esbjerg-anfører Jeppe Andersen - og det er en destination, som tiltaler den 24-årige midtbanespiller.
Læs hele nyheden her
Læs hele nyheden her
ons 21. dec 2016
@Dnulgreb
Har du overhovede set manden spille? Eller forstår du dig bare ikke på fodbold?
Ingen tvivl om at en spiller som ham er et tab for superligaen og i særdeleshed Esbjerg FB. Men det er klart at man "glemmer" ham når han har været skadet så meget som han har det sidste års tid.
Har du overhovede set manden spille? Eller forstår du dig bare ikke på fodbold?
Ingen tvivl om at en spiller som ham er et tab for superligaen og i særdeleshed Esbjerg FB. Men det er klart at man "glemmer" ham når han har været skadet så meget som han har det sidste års tid.
FC Nordsjælland siden 2007
Sympatiserer med Vejle Boldklub.
ons 21. dec 2016
Tror sgu new York ville være et fedt sted og komme hen...! Fed by og stor oplevelse...
FORZA BRØNDBY.........
ons 21. dec 2016
Han taler sommer skifte.
Bliver han skal han ikke spille.
Vi skal stille stærkeste hold.
Og med hans klub syn vil han hoppe højt for ikke at blive skadet.
Bliver han skal han ikke spille.
Vi skal stille stærkeste hold.
Og med hans klub syn vil han hoppe højt for ikke at blive skadet.
ons 21. dec 2016
Alle hader de danse plastikbaner, men hvis de ringer fra USA, så er det at spille på dem fast en drømmedestination ...
ons 21. dec 2016
Hold nu kæft! Skadesfri er han en klassespiller, så hvis han er klar skal han selvfølgelig spille også selv om han skal videre til sommer, så længe han er professionel og yder sit bedste bør han være selvskreven på holdkortet!
Man stiller selvfølgelig det på dagen bedste hold og især som Efb ligger lige nu!
Man stiller selvfølgelig det på dagen bedste hold og især som Efb ligger lige nu!
Esbjerg fb
Liverpool FC