Det vil ikke være nogen mærkbar svækkelse at sælge Jeppe Andersen. Han er god når han er på toppen, men det er han nærmest aldrig grundet skader.
Samtidig vil han ikke være her, så han skal bare væk. Kan ikke bruge spillere der ikke vil gøre en forskel.
Samtidig vil han ikke være her, så han skal bare væk. Kan ikke bruge spillere der ikke vil gøre en forskel.