EFB er måske klubben for ham.
Snak
Jeppe Kjær tæt på HB Køge-exit
ons 23. jul 2014
Jeppe Kjær træner ikke med i HB Køge, og direktør Peter Frank erkender, at angrebsraketten kan være på vej væk.
Læs hele nyheden her
Læs hele nyheden her
ons 23. jul 2014
EFB er måske klubben for ham.
Ja, for ham. Jeppe Kjær er derimod ikke angriberen for EfB.
ons 23. jul 2014
Bare det ikke bliver en anden 1. divisionsklub. Han har altid været "ond" ved Brønshøj.
ons 23. jul 2014
Jeg tænker også at det garanteret er OB, der er i spil her. Hvis han ikke bliver den eneste angriber vi køber er det også en fin nok erstatning for Bodul selvom jeg hellere så Thomas Dalgaard.
Et køb af ham må vel betyde at Thomas ikke er et mål for OB længere så? Minder de ikke ret meget om hinanden?
Et køb af ham må vel betyde at Thomas ikke er et mål for OB længere så? Minder de ikke ret meget om hinanden?
ons 23. jul 2014
Uha uha. Man må håbe HB Køge lykkes med deres brasilianer-tema dernede, ellers kan det vise sig at være et selvmål af rang, hvis man smider en af 1. divisions bedste angribere på porten for good.
Spændende udvikling!
Spændende udvikling!
ons 23. jul 2014
Han må gerne fedte til langbortistan inden fredag...
[b]Stolt Scouser Skibonit[/b]
Sympatiserer med Hibernian FC, UD Las Palmas, BVB Dortmund
SIK 3-2 VFF: https://youtu.be/Gv2PsXr2j2A