Redigerettirs 22. okt 2024
Jeg sidder og læser kommentarerne og tænker på, om bif-tilhængere slet ikke selv kan se, at alt heldet blev brugt sidste sæson - hvor det VAR tæt på guld.
Brøndby spillede godt, var virkelig heldige (og det er de ikke specielt i øjeblikket) og adskillige spillere peakede: (Suzuki, Pentz, Vallys, Wass, Alvez og sikkert et par stykker mere)
Det vi ser i denne sæson er altså mere det reelle billede.
Jeg tror man skal vågne lidt op som bif-fan, hvis man tror at den trup skal spille med om DM og gøre det bare i nærheden af lige så godt, som sidste sæson.
Det er ikke Jesper Sørensens skyld alene at det er en 6.plads i øjeblikket
- spillerne er ikke bedre.