Først og fremmest skal der være en ordentlig kandidat til trænerjobbet HVIS JS skal fyres.
Mange bærende spillere er faldet sammen/skadet siden sidste sæson : Pentz,Rasmussen (efter han fik bindet er det gået helt galt), Divkovic, Klaiber,Vallys,Suzuki og Wass. Kvistgaarden er aldrig blevet helt skadesfri så han kan komme i kampform. Det er næsten en hel startformation ...
Lidt mere held/skarphed igår så var der 1-3 points på kontoen - længere væk var sejren ikke ..Men hvis ikke de har en meget god erstatning , så bør JS blive , synes jeg
Mange bærende spillere er faldet sammen/skadet siden sidste sæson : Pentz,Rasmussen (efter han fik bindet er det gået helt galt), Divkovic, Klaiber,Vallys,Suzuki og Wass. Kvistgaarden er aldrig blevet helt skadesfri så han kan komme i kampform. Det er næsten en hel startformation ...
Lidt mere held/skarphed igår så var der 1-3 points på kontoen - længere væk var sejren ikke ..Men hvis ikke de har en meget god erstatning , så bør JS blive , synes jeg