Snak

Mere indhold efter annoncen

Jesper Sørensen glipper to topkampe

tirs 22. okt 2024

Jesper Sørensen er ikke på sidelinjen mod hverken FCK søndag eller FC Midtjylland ugen efter.



Læs hele nyheden her
Det mest overraskende er at der ikke er en breaking nyhed i dag hvoraf det fremgår at Jesper Sørensen er blevet fyret.

Ved ikke hvad der er den største joke og overraskelse - at Ten Hag stadigvæk træner United eller at Sørensen træner Brøndby?!? De 2 virker bare ikke til at kunne blive fyret uanset hvor elendige de er.
Av av av hr. Sørensen. Mindre dumhed vi alle nok kunne lave, men værst tænkelige tidspunkt for din jobsikkerhed. Og det virker heller ikke denne gang, som en god ide, at holde fast i en træner der smider mesterskabet i sidste spillerunde.
Ved ikke hvad der er den største joke og overraskelse - at Ten Hag stadigvæk træner United eller at Sørensen træner Brøndby?!? De 2 virker bare ikke til at kunne blive fyret uanset hvor elendige de er.


ETH klart. Med en sejr igår havde brøndby ligget nr 3, kun 3 point fra 1. pladsen. Sidste sæson var brøndby få point fra at blive mestre. United har sejlet rundt længe, og ingen kan se planen eller konceptet.
Hvem mener vi er et bedre alternativ lige nu og her?
Synes ikke vi behøver diskutere at det ikke har været godkendt. Men der har også været nogle omstændigheder med mange skader til bærende spillere. Synes ikke vi er i kritisk tilstand endnu. Det forhold kan have ændret sig om 2-3-4 ugers tid.
Han skal forløse det angreb, og have sparket noget moral i det forsvar. Jacob Rasmussen er jo en parodi på den spiller han var sidste sæson
"ETH klart. Med en sejr igår havde brøndby ligget nr 3, kun 3 point fra 1. pladsen. Sidste sæson var brøndby få point fra at blive mestre. United har sejlet rundt længe, og ingen kan se planen eller konceptet"
Brøndby var jo milevidt væk fra en sejr.. Ikke at agf var specielt gode. Var en røvsyg kamp, fra begge sider. Men brøndby gjorde intet for at komme tilbage, alt endte bare i sandet. Agf forære endda 2 kæmpe bolde væk. Som kunne ha været reelle chancer. Men begge pisset helt væk.
Js har simpelthen ikke evnerne til at vende en kamp ordentligt.
Han skal bare ud, og skulle ha været for et par uger siden.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Så reagerer Sørensen lidt hurtigt og dumt direkte efter at hans hold taber snævert til en top-rival. Han er helt sikkert den der ærgrer aller mest. Videre.
Neestrup var blevet slagtet.
Det er en fin gestus af JS at forberede holdet på en fremtid uden ham. Så får de lige øvet sig i to kampe indtil videre. Den eneste grund til han ikke er fyret endnu er fordi den nye sportsdirektør skal på plads og han skal lave sin træneransættelse.
Sørensen har gjort det virkelig godt ud fra de præmisser, han har haft til rådighed.

Det i går var en enkeltstående kortslutning, som kan have mange grunde, vi andre ikke kender til. - Og han lægger sig fladt ned omgående efter.

God mand set udefra.
Hvis i fyre ham så glipper han resten af sæsonen.
2 spilledages karantæne for det dér?
Synes der er et eller andet helt galt med proportionerne i karantæneudmålinger.

Det koster 5 dages karantæne at sige et af "de forbudte ord" til en modstander.
Det koster 2 dage at holde i en modspillers trøje, når kampen er fløjtet af.
Det koster ikke karantæne at springe med knæet først ind i nakken på en modspiller.

Et gult kort havde i mine øjne været rigeligt i den her situation - og det er ikke fordi jeg holder med BIF eller Jesper Sørensen. Det passer mig fint at AGF vandt den kamp. Bliver spændende at se om medierne stadig vil hylde en struktur med slutspil, hvis BIF ender i nedrykningsspil.....
Annonce