Snak

Mere indhold efter annoncen
@Rasmus

Sammenligningen med Johansson er fin. De kom bare væk fra Aarhus med forskellige udtryk.

Aron scorede i alt 21 i 48 kampe, men de 15 var jo i de sidste 17 kampe, hvor han gik amok.
Inden da var han jo også kendt og berygtet for hans mange afbrændere.

Men Junker scorede 9 i 65, så man kan jo ikke sige at AGF ikke gav ham snor, han scorede bare ikke nok.
AGF og kun AGF!! KSDH!!
Dagens Junker-artikel. Godt nok voldsomt mange nyheder om ham her på bold.dk..
Esbjerg fB
Manden kunne jo ikke ramme et tomt mål med en tennisbold.


Det er vel heller ikke nødvendigvis det nemmeste i verden at ramme et tomt mål med en tennisbold, hvis man har fodboldstøvler på.
Silkeborg IF
Har Junker nogensinde scoret i 3 kampe i træk i Superligaen, som han påstår? Det kan jeg have min tvivl om. Han var jo en skandale som målscore og var kun berettiget til spilletid pga. sit hårde arbejde.
@BD

Dagens Junker-artikel. Godt nok voldsomt mange nyheder om ham her på bold.dk..


Må jeg anbefale at lade være med at klikke på nyhederne, og tilmed kommentere på dem, såfremt du har et problem med mængden af dem? Når du gør det, er du jo netop hovedårsagen til, at der kommer flere.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Dejligt ærligt og underholdende interview!
10-års jubilæum d. 13. januar 2022. Tid til at søge mod nye eventyr - tak for dansen venner og frænder. Håber jeres 2022 bliver fantastisk!
Han var sku også dårligt i Horsens , men godt han er blomstret op den kære Junker
Det er jo ikke så rart Junker har brukt tid som han selv sier når han startet karriere sent. Bodø brukte nok mye tid preseason med å få hodet på rett plass ikke minst med deres dyktige mental trener. Og da sin beste fotballtrener i karriere uttalt i Kjetil Knutsen. Litt mer speed på Junker hadde han nok spilt i toppliga idag.
#Bodø/Glimt #ManUnited #Weareinlove
Hvis det ikke var for Bodøs griskhed, så havde han jo netop spillet i en topliga. Bodø havde jo to konkrete tilbud fra Serie A, men skulle lige forsøge at presse citronen. Så at han ikke spiller i en topliga i dag, det er vidst på Bodøs kappe.
Junker var ikke så dårlig i GF. Man fornemmede at gennembruddet lå lige under overfladen. Da GF solgte ham til Horsnes var jeg sikker på, at Horsens havde scoret Jackpot. Han er hurtig, arbejder hådt og har god fysik. Hvis han som han selv siger, er blevet klogere, har du altså en rigtig giftig angriber.
Kunne virkelig godt tænke mg at se en opstilling med ham og Patrick Mortensen på toppen!
AGF 1880
Annonce