Altså i GF kom han jo frem til helt ufattelig mange chancer. Men han brændte jo alt for meget.
Lidt som Uhre i starten i BIF
Tålmodigheden er desværre ikke ret lang i Aarhus, og da BO ville ligge 6 mill for en angriber med lavt scoringssnit var det nok for fristende.
Jeg brød mig ikke om det dengang, da jeg tror at så længe man kommer til chancerne skal det nok pludselig lykkedes.
Lidt som Uhre i starten i BIF
Tålmodigheden er desværre ikke ret lang i Aarhus, og da BO ville ligge 6 mill for en angriber med lavt scoringssnit var det nok for fristende.
Jeg brød mig ikke om det dengang, da jeg tror at så længe man kommer til chancerne skal det nok pludselig lykkedes.
AGF og kun AGF!!
KSDH!!