Nej, de har ikke midlerne. Slet ikke. Derfor er det netop ikke et tegneseriehold, da de ligger til at overleve, på trods af deres mangel på midler.
Den ene back er kriminel, den anden er ukendt. Det er godt klaret, at de præsterer på Superliganiveau, ikke?
Jeg synes bare vi skal få "Den Gule Fare" op i Superligaen igen. Så kommer der da for en gangs skyld en masse mennesker på stadion!