"Han får rødt kort i inden han har spillet 3 kampe i mesterskabsspillet"
Jeg stopper aldrig med at være forundret over at nogle frivilligt logger ind på bold, udelukkende for at udstille sin egen dumhed.
Rigtig godt med Polle tilbage, det er vigtigt at ham klar til slutspillet
Jeg stopper aldrig med at være forundret over at nogle frivilligt logger ind på bold, udelukkende for at udstille sin egen dumhed.
Rigtig godt med Polle tilbage, det er vigtigt at ham klar til slutspillet
Kongens klub. KSDH