Jeg har på ingen måde noget imod "hardhittere" - det er når samme "hardhitter" - "tuder" når de selv modtager sammen behandling, og filmer selv ved den mindste kontakt (som desværre flere og flere spillere gør) - at jeg mister respekten for spilleren.
Og nej - NP og hans spillestil har jeg overhovedet ingen respekt for!
Og nej - NP og hans spillestil har jeg overhovedet ingen respekt for!