Snak

Mere indhold efter annoncen

Kæmpe AGF-boost: Nicolai Poulsen er tilbage

søn 15. mar 12:07

AGF har Nicolai Poulsen med i truppen til søndagens udekamp mod Sønderjyske, hvor den garvede midtbanespiller således kan få sit comeback.



Læs hele nyheden her
NP og Mølgaard, det er ikke lige sådan at si´e ski´e til
Kæmpe gevinst for AGF at tonseren er tilbage. Det kommer til at koste dem point. 😂
Nicolai Poulsen den største bisse i suppen, går altid efter manden.
Han får rødt kort i inden han har spillet 3 kampe i mesterskabsspillet
Super vigtigt med Polle tilbage, vi skal helst holde holdet nogenlunde skadesfri i slutspillet for at mission guld skal have en chance. At man så skal høre på dumme kommentarer omkring rødt og at han er en bisse er bare lækkert. Btw NP har ikke fået rødt i 5,5 år, så mon dog han får det i løbet af de næste 3 kampe, men fed oneliner Alby, der fremme debatten afsindigt 👍🏼
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Superligaens bedste 6er når han er i topform. KSDH
AGF siden 1988 Blackburn Rovers siden 1993 Real Madrid siden 1994
Hans statistik i denne sæson taler for sig selv. Vanvittige stats.
Kæmpe gevinst for AGF at tonseren er tilbage. Det kommer til at koste dem point.


Tror du skal kigge på hvad han bidrager med. I kampen i Herning fik han Billing til at lige en middelmådig spiller.

En vigtig spiller, i første omgang til bredden så Arnstad ikke skal trækkes tilbage på 8eren. Over tid en klar forstærkning.
AGF og kun AGF!! KSDH!!
Så skal der igen deles albuer ud og stemples, når dommeren og VAR kigger væk.

Superligaens bedste 6er når han er i topform. KSDH

Svært at være uenig her. Men niveauet i ligaen er nu heller ikke prangende.
Sådan som AGF har spillet flot med bolden den sidste tid, så vil det være et kæmpe no go at bringe tonser klumpen i spil. Det kommer til at koste point. Med selvfølgelig er det altid dejligt, at alle er friske.
Annonce