havde de tjekket hvis det var Argentina ? Næppe :-)
Snak
I dag 11:14
Anders.hede Hvordan kan du have svært ved at se de ikke går videre? Min. 1 point til Algeriet, min. 1 point til Kroatien og 3 point til DR Congo så er Iran ude og det ser jeg bestemt ikke som urealistisk? Algeriet og Østrig kan begge leve med uafgjort, Kroatien - Ghana kan leve med uafgjort og hvis Kroatien vinder, er Ghana over Iran og så DR Congo til at vinde over Usbekistan tænker jeg de fleste tænker er realistisk? Og så er Iran ude af VM.