Snak

Mere indhold efter annoncen

Kæmpe handel: Forest og City meldes enige om Anderson

tors 25. jun 22:46

The Athletic skriver, at Manchester City igen har budt på Elliot Anderson, og det lugter mere og mere af en kæmpe handel. 



Læs hele nyheden her
Tvangsnedryk den lorteklub. Tak.
"... once more it's all about defeating our own demons. Always with the demons. Tottenham's greatest adversary is Tottenham."
Rolig nu lilywhite.
Beklager tonen.
"... once more it's all about defeating our own demons. Always with the demons. Tottenham's greatest adversary is Tottenham."
Det er vanvittigt!
Der sker jo ikke noget med 115. Der gik rygter om at der ville komme en afklaring denne sommer, men det tror jeg ikke på at der gør.
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Som man hele tiden har sagt. Der sker nada
Forza inter!!!!!!💙🖤 OB i dk 💙
Helt enig. Fratag Man C 80 point i år - 60 næste år, så 40, og 20.
De ødelægger fodbolden ved spekulation.
Chelsea bør kigges grundigt igennem- der er med sikkerhed mere end salg af kvindehold og hoteller mm
Væmmeligt de kan blive ved . Det skal ha’ konsekvenser det de har lavet!
De har jo ikke gjort noget forkert. De kan bare ikke finde en løsning, der giver 2 vindere…..
Dårligt køb, så går det nedad som med Liverpool
Annonce