Shit mand, kan vi overhovedet stille et kompetitivt landshold?
Snak
tirs 27. jan 14:14
På hjemmebane mod Nordmakedonien, skal DK uanset ny bagkæde kunne vinde. Jeg ved godt det så skidt ud mod Belarus, men de tog jo ikke den kamp seriøst, efter at have smadret dem på udebane. De kommer til at tage det seriøst i den her. Jeg er mere bekymret over en udekamp i Irland eller Tjekkiet, efter at have set kampen ude mod Skotland. De virkede mentalt ramt imod en medium modstander, men som havde et hold der gav sig 100%, og sådan kunne det osse godt, komme til at se ud i en evt. kamp 2.
tirs 27. jan 15:53
Hvorfor snakker I stadig om Dorgu som back? Har I ikke fulgt med?
Muligvis fordi begge alternativer i VK og Mæhle også er skadede - har du ikke fulgt med?
Muligvis fordi begge alternativer i VK og Mæhle også er skadede - har du ikke fulgt med?
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land.
https://imgur.com/a/NnVu7eA
tirs 27. jan 19:14
Er vi mon snart ude i noget Elias jelert , aske adelgaard eller clement bischoff til den venstre back.
tirs 27. jan 20:52
Øv. En af vores pt bedste spillere på formen skadede. Modsat andre elsker jeg hans indlysende offensive kvaliteter - ved godt at mange har det stramt med de defensive men hey - fodbold er enkelt - scor mest og du vinder.