Jeg ved, jeg stikker hånden i hvepseboet nu, men fint for mig, at han ikke skal med i kval-kampene. Jeg synes ikke, han har grebet chancen på landsholdet, hvor han ikke har taget hans defensive pligter på venstreback seriøst. Det var forfærdeligt mod Belarus, dog bedre mod Skotland.
Snak
Kan misse kval-kampe: Dorgu meldes ude i ti uger
tirs 27. jan 11:53
Den danske landsholdsspiller Patrick Dorgu meldes ude i ti uger og misser dermed Herrelandsholdets VM-kvalifikationskamp. Det skriver The Athletic.
Læs hele nyheden her
tirs 27. jan 12:04
Uden at vide det, så ville det undre mig, hvis Reimer havde valgt at bruge ham som venstre dør når han nok kun ville have spillet kant de næste 10 uger. Men det får vi jo aldrig at vide. Begynder at se mere end svært med med den VM-billet
tirs 27. jan 12:05
FUUUUUUUCK!!!!! Nu var han lige kommet rigtig godt igang..
Følger AGF, Landsholdet og de danske spillere i Europa.
Drop nu jeres smålighed, misundelse og den forb... jantelov og lad os have en ordentlig debat. I ved selv hvem I er.
tirs 27. jan 12:06
Jeg tror efterhånden at vi desværre må skyde en hvid pil igennem det VM. Så kan vi også få bygget noget nyt op, forhåbentlig med en ny træner
Følger AGF, Landsholdet og de danske spillere i Europa.
Drop nu jeres smålighed, misundelse og den forb... jantelov og lad os have en ordentlig debat. I ved selv hvem I er.
Redigerettirs 27. jan 12:07
Tja med en masse skader og en håbløs landstræner, så hedder den farvel til VM.
Men det var jo heller ikke sandsynligt vi skulle kunne slå belarus hjemme.... hård modstander jo...
Men det var jo heller ikke sandsynligt vi skulle kunne slå belarus hjemme.... hård modstander jo...
FC Midtjylland <3
tirs 27. jan 12:10
@Shh. Jeg giver dig ret, men set i lyset af hans sidste ugers opblomstring i United, var der et enormt håb i mig mht Dorgu. Men ligesom så mange andre i United, så blev han vel ikke coached korrekt
Følger AGF, Landsholdet og de danske spillere i Europa.
Drop nu jeres smålighed, misundelse og den forb... jantelov og lad os have en ordentlig debat. I ved selv hvem I er.
tirs 27. jan 12:12
Noget fuckin pis, manden ville være genial på venstrekanten, bedste kort vi har på landsholdet som øjebliksbillede.
1. Aston Villa - 2. Man United - 3. Barcelona - #(Min by, mit hjerte. Randers FC) - #(Mit land, min sjæl Danske landshold.)
tirs 27. jan 12:14
Det bliver Vikarlandsholdet Vol. 2 der stiller til start mod Nordmakedonien. Men fint, skulle vi ende med ikke at kvalle til VM, kan vi blot oplyse at det er fordi vi boykotter USA! Skulle vi alligevel snige os med, håber jeg der bliver plads til det grønlandske flag på den danske landsholdstrøje!!!