Snak

Mere indhold efter annoncen

Kane blåstempler præstation: Kunne let have vundet

ons 24. jun 08:45

Harry Kane blåstempler Englands præstation imod Ghana og vurderer, at nationen let kunne have vundet opgøret.



Læs hele nyheden her
😂 så let ja, hvorfor vandt i så ikke?
Sådan en udtalelse falder lidt til jorden når man så ender med en nullert
FC København <3
England kunne også let have tabt, hvis Ghana ikke VAR blevet snydt for et straffe til sidst....
Danmark: Vejle Boldklub England: Manchester United Tyskland: Borussia Mônchengladbach
Øhh de var tættere på at tabe. Men igen, de har sgu dommerhjælp
Vi kunne let have vundet… vi gad bare ikke - eller hva?
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Øhh de var tættere på at tabe.

Det er jo ikke rigtigt.

England havde de største chancer, blandt andet et hovedstød på overliggeren og chancen til Kane kort før tid, hvor han skyder over mål fem meter fra stregen.
Off topic, tror Kane har også indspillet sin egen version af sangen nedenfor.

https://m.youtube.com/watch?v=AfAuDX6_0DQ&ra=m

Violiner, kiks og lommetørklæder værsgo.
De kunne jo både havde tabt & vundet - dog ikke begge dele samtidigt!
Men jeg aner lidt at de store, bliver lidt VAR beskyttet -
Bare lige i flæng, mener jeg røde kort til Messi og Lukaku, straffe til Ghana.
Ikke at der er noget nyt i det, de store stjerner skal jo være tilstede, med de billetpriser - når FIFA´s omrejsende tivoli underholder.
det er vel din egen skyld når du sender bolden ud af stadion
Mener helt klart at han sagde "should have won easily"

Og det er dæleme ikke det samme som at sige "could easyli have won"..
Man Utd og OB...... I den rækkefølge!
Annonce