😂 så let ja, hvorfor vandt i så ikke?
Snak
Kane blåstempler præstation: Kunne let have vundet
ons 24. jun 08:45
Harry Kane blåstempler Englands præstation imod Ghana og vurderer, at nationen let kunne have vundet opgøret.
Læs hele nyheden her
ons 24. jun 08:58
Sådan en udtalelse falder lidt til jorden når man så ender med en nullert
FC København <3
ons 24. jun 09:48
England kunne også let have tabt, hvis Ghana ikke VAR blevet snydt for et straffe til sidst....
Danmark: Vejle Boldklub
England: Manchester United
Tyskland: Borussia Mônchengladbach
Redigeretons 24. jun 10:24
Øhh de var tættere på at tabe.
Det er jo ikke rigtigt.
England havde de største chancer, blandt andet et hovedstød på overliggeren og chancen til Kane kort før tid, hvor han skyder over mål fem meter fra stregen.
ons 24. jun 11:29
Off topic, tror Kane har også indspillet sin egen version af sangen nedenfor.
https://m.youtube.com/watch?v=AfAuDX6_0DQ&ra=m
Violiner, kiks og lommetørklæder værsgo.
https://m.youtube.com/watch?v=AfAuDX6_0DQ&ra=m
Violiner, kiks og lommetørklæder værsgo.
ons 24. jun 11:42
De kunne jo både havde tabt & vundet - dog ikke begge dele samtidigt!
Men jeg aner lidt at de store, bliver lidt VAR beskyttet -
Bare lige i flæng, mener jeg røde kort til Messi og Lukaku, straffe til Ghana.
Ikke at der er noget nyt i det, de store stjerner skal jo være tilstede, med de billetpriser - når FIFA´s omrejsende tivoli underholder.
Men jeg aner lidt at de store, bliver lidt VAR beskyttet -
Bare lige i flæng, mener jeg røde kort til Messi og Lukaku, straffe til Ghana.
Ikke at der er noget nyt i det, de store stjerner skal jo være tilstede, med de billetpriser - når FIFA´s omrejsende tivoli underholder.