Snak

Mere indhold efter annoncen

Kane blev historisk da England tog førstepladsen

I dag 00:55

Harry Kane blev den mest scorende englænder nogensinde ved VM, da England natten til søndag vandt 2-0 over Panama.



Læs hele nyheden her
Jeg synes England skuffede igen, ligesom de gjorde mod Ghana. Men de bliver reddet af nogle offensive klasseaktioner fra Bellingham og Kane. Men England skal godt nok spille meget bedre hvis de skal længere end til 1/8 delsfinalen. Jeg går ud fra at England nok skal kunne slå en treer fra en anden pulje.
Tuchels valg hvad angår trupsammensætningen bliver endnu en gang udstillet på det groveste. Han er godt i gang med at grave sin egen grav p.t.

Quansah er midtstopper og er helt håbløs som højreback, og nu er han tilmed også skadet. Fuldstændigt vanvittigt ikke at udtage en spiller som Trent, når holdet i dén grad mangler kreativitet. Det bliver for statisk og idéforladt, når f.eks. Palmer samtidig heller ikke er med.

Kane søger derudover konstant ned i banen i stedet for at blive i boksen. Det fungerer i Bundesligaen med Olise og Díaz på kanterne, men ikke med Rashford og en skadet Saka mod hold, der står dybt. Og den ene gang, han så endelig er at finde i boksen, så scorer han selvfølgelig. I en kamp som denne havde en type som Watkins været at foretrække, da han rent faktisk forsøger at tage dybdeløbene bag forsvaret i stedet for konstant at søge ned i banen og lege 10´er. Det er der ikke brug for, når både Rogers og Bellingham er på banen.

Hvis ellers de får sneget sig forbi Senegal i næste runde, og det er et stort hvis, så ryger de stensikkert ud mod Mexico i 1/8-finalen, hvis ikke de får fundet et helt andet gear frem. De spillede ellers fantastisk mod Kroatien i den første kamp, men i de to sidste kampe har de slet ikke kunnet få spillet til at fungere.
Annonce