Jeg skal til prøvetræning hos Brøndbys 2. hold, til trods for jeg kun er 16. Regner med at rykke op inden sæsonen slutter. Men jeg håber jeg vil en gevinst samt. topscorer for Brøndby
Snak
lør 18. aug 2007
Dennis>>
De må da være storfavoritter sammen med Lyngby til at tage de 2 pladser i elevatoren ned til ViasatDivisionen.
De må da være storfavoritter sammen med Lyngby til at tage de 2 pladser i elevatoren ned til ViasatDivisionen.
lør 18. aug 2007
Det er vel fair at antage, at grunden til de ikke har købt ind er at der intet er at købe andet en lodsedler, hvilket ikke just er hvad der er brug for.
Så med mindre naturligvis der dukker noget op eller de sprænger banken i desperation, må de arbejde videre med det der er, hvilket jo også burde være mere end rigeligt godt spillermateriale til at komme tilbage i kampen om en Uefa Cup plads.
Så mon ikke der bliver skifter mening et par gange om ugen omkring hvilke spiller man skal lade gå i udrensningen - som midtbanen ser ud centralt, vil det vel være totalt jeopady at sælge Lantz uden at få en god erstatning ind (Zimling...måske Esbjerg får et kald i morgen), Gislason ligener et fejlkøb, Retov kan måske/måske ikke rejse sig og Daugaard er vel ikke løsningen over en hel sæson......
Angrebet og kanterne syntes jeg sådan set ikke er så kritisk, men meget fodbold bliver jo altså skabt i maskinrummet, hvor Bif halter helt vildt - det er måske også med til at få forsvaret til at se mere skidt ud end det er.....selvom en forstærkning eller to dernede sikkert ikke vil skade, så tror jeg ærligt talt man er nød til at opgive Gislason allerede og finde alternativet i Lantz eller udefra.
...så blev den krise da bare lige løst via lidt kloge ord fra patværket :-D
Så med mindre naturligvis der dukker noget op eller de sprænger banken i desperation, må de arbejde videre med det der er, hvilket jo også burde være mere end rigeligt godt spillermateriale til at komme tilbage i kampen om en Uefa Cup plads.
Så mon ikke der bliver skifter mening et par gange om ugen omkring hvilke spiller man skal lade gå i udrensningen - som midtbanen ser ud centralt, vil det vel være totalt jeopady at sælge Lantz uden at få en god erstatning ind (Zimling...måske Esbjerg får et kald i morgen), Gislason ligener et fejlkøb, Retov kan måske/måske ikke rejse sig og Daugaard er vel ikke løsningen over en hel sæson......
Angrebet og kanterne syntes jeg sådan set ikke er så kritisk, men meget fodbold bliver jo altså skabt i maskinrummet, hvor Bif halter helt vildt - det er måske også med til at få forsvaret til at se mere skidt ud end det er.....selvom en forstærkning eller to dernede sikkert ikke vil skade, så tror jeg ærligt talt man er nød til at opgive Gislason allerede og finde alternativet i Lantz eller udefra.
...så blev den krise da bare lige løst via lidt kloge ord fra patværket :-D
Remember, when you are dead, you do not know you are dead. It is only painful for others.
The same applies when you are stupid.
lør 18. aug 2007
Gad vide hvad der skal til for at skuden vender? Det er jo helt absurd det der foregår derude. Det var ikke engang ufortjent at AGF vandt. Og igen må man påpege at de tre nyindkøbte "frelsere" endnu gjorde os allesammen opmærksom på at de hhv. er en 1. div. spiller, en 2. bundesliga bænkevarmer og en total ukendt islænding, for helt ærligt; hvor mange af jer havde hørt om Gislason inden BIF begyndte at vise interesse for ham. Prikken over i´et vil være hvis P. Bjerregaard imorgen endnu engang tørner frem i pressen og udtaler at "Køhlert skal ingen steder, han gør et fantastisk stykke arbejde for holdet". Og inden en eller anden Brøndby tosse skriver et indlæg om at man hellere vil tabe 1-0 hjemme mod et oprykkerhold i en underholdende kamp end at se FCK vinde en af deres kedelige 1-0 sejre, så tænk lige en ekstra gang inden du skriver.
5-0, vi griner stadig - for siden dengang er det kun gået en vej for jer!
5-0, vi griner stadig - for siden dengang er det kun gået en vej for jer!
lør 18. aug 2007
´hvor bliver deres spiller køb af?? ´
Rigtig nok, men af spillere med kvalitet, hvem gider så snart spille for Brøndby ?
Rigtig nok, men af spillere med kvalitet, hvem gider så snart spille for Brøndby ?
lør 18. aug 2007
De har spillere der kan spille på de fleste SAS-ligahold stort set over hele banen, så det må enten være sammensætningen eller systemet det er galt med, i hvert fald som jeg ser det.
Og så mener jeg stadig at det ikke er nu det er gået galt for alvor, det er sket gennem deres indkøbs og salgspolitik over 3-4 år hvilket vel er Bjerregård tyraniets ansvar.
Og så mener jeg stadig at det ikke er nu det er gået galt for alvor, det er sket gennem deres indkøbs og salgspolitik over 3-4 år hvilket vel er Bjerregård tyraniets ansvar.
Hooliganisme er som en ond byld. Kan man ikke komme af med det på andre måder, så må det skæres væk. Fair play på og udenfor banen giver de bedste oplevelser.
ACH-Here we go
lør 18. aug 2007
Fejlen var fyringen af Meulensteen. Han fik aldrig rigtig chancen for at opbygge holdet - og selvfølgelig var det uheldigt, at der var alvorlig sygdom i hans nærmeste familie.
Meulensteen var en rigtig god træner, og havde man givet ham et år til, eller to, og så ellers stolet lidt mere på hans dømmekraft, så ville situationen på Vestegnen imo have været helt anderledes.
Meulensteen var en rigtig god træner, og havde man givet ham et år til, eller to, og så ellers stolet lidt mere på hans dømmekraft, så ville situationen på Vestegnen imo have været helt anderledes.
DRIFTSFORSKER: Så snart hannen påbegynder kopuleringen af hunnen, smækker forskeren et stort læs foder lige for næsen af dem for at se, hvilken drift som er den dominerende. Gæt en gang!
lør 18. aug 2007
Kanon eftermiddag. Lækker kasse! God stemning på stadion!
13.500 tilskuere er ikke mange ift det er Brøndby - AGF???
Tror dog BIF nok skal komme igen. De havde også gode chancer i kampen, men det rette hold vandt ;-)
13.500 tilskuere er ikke mange ift det er Brøndby - AGF???
Tror dog BIF nok skal komme igen. De havde også gode chancer i kampen, men det rette hold vandt ;-)
lør 18. aug 2007
Mht. GIslason er ukendt. Jamen han var en nøglespiller for Lyn, og at du ikke kender ham skyldes nok, at du ikke følger så meget med i tippeligaen. En af de bedste spillere i Norge burde også kunne gå ind og forstærke et middelmådigt superliga hold. Men et eller andet gør, at han ikke kan. Og et eller andet gør, at alle spillere som på papiret er gode ikke er det når de spiller for BIF. Derfor må det være trænerens og ledelsens skyld. Hvis der ikke sker ændringer Meget meget snart, så.... ved jeg virkelig ikke hvad. Det havde der sket i alle andre klubber.