Jeg har skam fulgt tippeligaen igennem mange år. Faktisk er tippeligan og allsvenskan de to ligaer jeg følger mest udover sas ligaen, fordi jeg arbejder sammen med mange svenskere og nordmænd. Fordi man gør det godt for et middelgodt hold som Lyn, der ikke har bevist noget særligt i lang tid, er man ikke en stor profil. Hvis han ikke var kommet til DK var der INGEN herhjemme som ville ane hvem manden var. Men siden du er ekspert kan du måske nævne andre store "profiler" fra klubber som Frederikstad, Odd Grenland, Sandefjord eller Start. Der er sikkert også nogle som gør en god figur af sig selv i hver kamp for de klubber.......
Snak
lør 18. aug 2007
Jeg har også fulgt Tippeligaen tæt de seneste 10 år, men har aldrig hørt om ham før Brøndby meldte sin interesse.
lør 18. aug 2007
Tullberg er en klassespiller.
Han spillede som ungdomsspiller venstre kant og som ynglinge i Grenå blev han rykket frem som angriber.
Vejle var ude efter ham da han gik på Hesselgods, men de var ikke hurtige nok.
God kasse.
Han spillede som ungdomsspiller venstre kant og som ynglinge i Grenå blev han rykket frem som angriber.
Vejle var ude efter ham da han gik på Hesselgods, men de var ikke hurtige nok.
God kasse.
Redigeretsøn 19. aug 2007
Klassemål, topunderholdning og et vestegnshold på vej mod nye dybder...
Hvad mere kan man forlange af livet? (Udover et bj af Gisele Bündchen)
Hvad mere kan man forlange af livet? (Udover et bj af Gisele Bündchen)
Never underestimate the predictability of stupidity
søn 19. aug 2007
@Barbie,
Hvordan kan du snakke om klare nedrykningsfavoritter, uden at nævne et røvsygt viborghold der - for alle undtagen dig - må være det sikre 1. valg når der uddeles billetter til viasat sport divisionen?
Jeg selv er FCK´er, og ved derfor at nedrykning ikke er et emne/tema i hverken denne, eller næste sæson!
Jeg har desuden ikke det store forhold til BIF, men nedrykningskandidat bliver de vel heller ikke indenfor den nærmeste fremtid!
De har trods alt 5 * så mange point som dine grønblusede helte, der spiller alt andet en seværdig fodbold!
Hvordan kan du snakke om klare nedrykningsfavoritter, uden at nævne et røvsygt viborghold der - for alle undtagen dig - må være det sikre 1. valg når der uddeles billetter til viasat sport divisionen?
Jeg selv er FCK´er, og ved derfor at nedrykning ikke er et emne/tema i hverken denne, eller næste sæson!
Jeg har desuden ikke det store forhold til BIF, men nedrykningskandidat bliver de vel heller ikke indenfor den nærmeste fremtid!
De har trods alt 5 * så mange point som dine grønblusede helte, der spiller alt andet en seværdig fodbold!
søn 19. aug 2007
Stop_whine>
Fordi jeg synes de spiller som en nedrykningskandidat. De har spillerne til at ligge og rode i bunden. De har ledelsen og træneren til det.
Alt sejler.
Jeg har da ikke sagt at FCK hverken i denne eller i de kommende mange år kommer ud for nedrykning som tema, så det forstår jeg ikke du skriver.
Det gælder ikke om at spille seværdigt fodbold, men om at få point. Det er derfor vi ligger som vi gør. Havde man givet point efter hvor seværdigt det er, så ville vi da ligge mange point over kedelige FCK.
Måske har de 5 gange så mange point som Viborg men de har også spillet en kamp mere. Lad os se om VFF ikke bringer sig på 4 point efter kampen senere idag mod Horsens. Og op på 11 point efter 8 kampe. Det tror jeg.
Fordi jeg synes de spiller som en nedrykningskandidat. De har spillerne til at ligge og rode i bunden. De har ledelsen og træneren til det.
Alt sejler.
Jeg selv er FCK´er, og ved derfor at nedrykning ikke er et emne/tema i hverken denne, eller næste sæson!
Jeg har da ikke sagt at FCK hverken i denne eller i de kommende mange år kommer ud for nedrykning som tema, så det forstår jeg ikke du skriver.
De har trods alt 5 * så mange point som dine grønblusede helte, der spiller alt andet en seværdig fodbold!
Det gælder ikke om at spille seværdigt fodbold, men om at få point. Det er derfor vi ligger som vi gør. Havde man givet point efter hvor seværdigt det er, så ville vi da ligge mange point over kedelige FCK.
Måske har de 5 gange så mange point som Viborg men de har også spillet en kamp mere. Lad os se om VFF ikke bringer sig på 4 point efter kampen senere idag mod Horsens. Og op på 11 point efter 8 kampe. Det tror jeg.
søn 19. aug 2007
brøndby til jeg dør
Spread joy and peace with footballs:
http://www.play31.org/home.html
søn 19. aug 2007
på en måde jubler jeg over endnu et bundby nederlag jeg er OB´ER men min kæreste er bundby´er så det gi´r for lidt f.... når de taber...
Jesper Hansen væk fra OB