Snak

Mere indhold efter annoncen

Kanonmål knækkede Brøndby

lør 18. aug 2007
Mike Tullberg blev AGFs succesfaktor, da han scorede på et fantastisk saksespark i overtiden mod Brøndby. Målet sikrede AGF en 1-0-sejr på Brøndby Stadion.

Læs hele nyheden her
1 Div venter ;D
MAN UNITED!!!!!!! http://BuxifY.com/register.php?r=mraffemuh TOTAL C000L!!!!! -_-
I sidste uge kom jeg for uvane at sige at BIF nok skulle komme igang, nu ser det ud til at jeg må æde mine ord igen.
De er for alvor et bundhold nu og spørgsmålet er vel i virkeligheden om spillermaterialet er til mere som de forskellige hold ser ud.
Et cadeu til AGF, de tog over for at spille bold og vandt fuldt fortjent over et meget tamt BIF- hold
Hooliganisme er som en ond byld. Kan man ikke komme af med det på andre måder, så må det skæres væk. Fair play på og udenfor banen giver de bedste oplevelser. ACH-Here we go
Jeg sagde jo at de ville tabe..


Det duer ikke at have 2 defensive midtbane spillere inde på midtbanen sammentidigt..
^^Min bruger har været hacket, så de indlæg der er blevet skrevet om morgenen d. 08-10 er ikke nogle som jeg har skrevet.
moderator
Du er jo også et orakel, Larze...
Maradona was good, When he was off his meds // Messi was alright, 'Til the Tuesday night, He had to play the Reds. // // Oh Mac Allister, Oh Mac Allister // He's the best there's been, from the Argentine, Oh Mac Allister
Larze, for visse hold gør det.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Fantastisk mål! elsker tullberg
Schwarz Weiss Blau
@Larze

Nu blev Kim D skadet efter 5-10 min og blev erstattet af Martin Retov, som man vel næppe kan sige er en direkte defensiv midtbane - Nærmere en 8´er.

Så det kan vel næppe være grunden til BIF´s nederlag.
Den der ler sidst, fatter joken for sent!!
Dårligt mål..
Danmark: Brøndby England: Manchester United Spanien: Barcelona Italien: Milan Frankrig: Lille Tyskland: Schalke 04 Bedste spiler: Patrick Kluivert
Larze nu var det jeg sådan at retov blev skiftet ind efter 10 min.. og han er ikk ligefrem en defensiv spiller..
Danmark: Brøndby England: Manchester United Spanien: Barcelona Italien: Milan Frankrig: Lille Tyskland: Schalke 04 Bedste spiler: Patrick Kluivert
Nu ser det fandme sort ud i brøndby.
Jeg giver dem små 35-40% til at de rykker ud
i år, hvor bliver deres spiller køb af??
Annonce