Sikke et usselt og billigt hold Tigres.
Snak
Kaoskamp i Mexico: Protest gav to gratis mål
lør 19. okt 2019
Natten til lørdag udspillede utrolige scener sig, da mexicanske Veracruz' spillere protesterede midt i en kamp og tillod modstanderne Tigres at score to mål uden modstand.
Læs hele nyheden her
lør 19. okt 2019
Jeg har tænkt på hvordan de kn tiltrække så "store" navne som Vargas kazim Richard´s og Gignac. Mom ikke det er narko pengene der sikkert har hjulpet lidt til i klubberne.
lør 19. okt 2019
Tigres´ spillere bed Veracruz ikke har udbetalt løn. Det ville klæde dem at være solidariske og stå de 2 min ud sammen med dem. At de vælger at udnytte dette til at score to mål virker smagløst. Lidt ala ham brasilianer deucen med Nordsjælland for nogle siden. Gignac har aldrig været den skarpeste kniv i skuffen ved interviews.