Det er vigtigt, at vi bakker op om landsholdet og Hjulmand, i stedet for at være på nakken af holdet og træneren. Nu banker holdet England og Serbien og det dufter igen af sommer.
Snak
søn 16. jun 2024
Vi blev desværre taktisk udmanøvreret af et primitivt spillende hold.
Bliver lidt trist over at se, at vi ikke har det taktiske mod til at skifte formation undervejs - for det var en pinsel at se vores opbyggende spil efter pausen, hvor de tre midterforsvarere står 4-5 meter fra hinanden uden andre spilmuligheder end vores 6’er eller CE, når han søgte ned i banen.
Hvorfor kan vi ikke få vores backs bedre med i spillet, så vi kan få bolden flyttet mere end nogle få meter hver gang ?
Jeg melder mig IKKE i Hjulmand-hadekoret - syntes han har gjort en masse godt for vores spil.
Men bliver bare trist over, at vi ikke kan holde momentum via nogle taktiske manøvrer undervejs.
søn 16. jun 2024
Desværre fik vi ret igen os der mener Hjulmand ikké er rette mand. Alle tegn kom før pausen og igen handler han ikke. Nu afhænger alt af resultaterne fra andre. Jeg giver Graversen ret !
søn 16. jun 2024
Man bliver så træt af at høre nogen bakke op om Hjulmand.
Vi møder et dårligt hold og ender. Med at være heldige med at få 1 point.
Vi møder et dårligt hold og ender. Med at være heldige med at få 1 point.
Redigeretsøn 16. jun 2024
@Vanvid der var du jo igen!
Her ser man så at flere, også de såkaldte eksperter, mener at Wind, VK og Eriksen spillede udmærket.
Det har da ikke noget med klubtilhør at gøre.
Kom dummere.
Her ser man så at flere, også de såkaldte eksperter, mener at Wind, VK og Eriksen spillede udmærket.
Det har da ikke noget med klubtilhør at gøre.
Kom dummere.
Ja, jeg er måske lidt biased, og hvad så? Jeg vælger ikke og udtale mig når jeg er i det røde felt. Stor, stor fan af Froholdt. Venlig hilsen Corner -79
søn 16. jun 2024
Man fik desværre bekræftet sit indtryk fra de to testkampe. Forsvaret var vakkelvornt, og Højlund er ude af form. Vi var aldrig i fuld kontrol i den her kamp, heller ikke i første halvleg. Ingen speed og utroligt meget boldflytteri. 3 points mere må vel være nok til at gå videre, så vi skal vinde en af de to næste kampe, og det bliver sgu ikke nemt. Det kan blive Qatar om igen det her.
Redigeretsøn 16. jun 2024
Hvordan kan I give Højbjerg 5, han spillede en af sine ringeste landskampe med flere farlige fejl, selvom han rydder godt op efter sig i nogle tilfælde. Højlund var desværre også til dumpekarakter i dag.
10 minutter inden det slovenske mål, efter de første 3-4 advarsler, var det indlysende at skifte ud, og Hjulmand venter til 5 minutter efter målet.
10 minutter inden det slovenske mål, efter de første 3-4 advarsler, var det indlysende at skifte ud, og Hjulmand venter til 5 minutter efter målet.