Elendig anden halvleg, hvad sker der, de går fuldstændigt i stå, og ser bare trætte ud, skifter først ud da det er for sent, og hvor er Højlund bare opreklameret, sætter ikke en fod rigtigt, burde have været skiftet ved pausen.
Forsvaret sejler rundt, som om de ikke kender deres indbyrdes løb, der spilles alt for meget bagud og på tværs, Eriksen var rigtigt god indtil han gik kold efter 60 minutter, nu kender vi niveauet, og vi skaber bare slet ikke nok i en hel kamp, det bliver desværre nok kun til tre kampe. Nå men bolden er rund og det er sommer og superligaen starter heldigvis om en måneds tid, så slipper vi for Hjulmand.