Nu er min tålmodighed også sluppet op.
Havde håber på at de kunne tage det gode offensive spil med fra testkampene mod Sverig og Norge og kombinere det med den defensive stabilitet fra Schweiz kampen. Desværre lignede det præcis det samme hold som i kvalifikationen og anden halvleg car noget af der dårligste de car vist i år.
Det kan godt være at de stadig går videre, men jeg tror under alle omstændigheder at det er tid til fornyelse på træner fronten.
Ikke fordi at Hjulmand er en dårlig træner, men fordi at jeg tror at landsholdet har brug for at blive rusket op i på et mere grundlæggende niveau.
Havde håber på at de kunne tage det gode offensive spil med fra testkampene mod Sverig og Norge og kombinere det med den defensive stabilitet fra Schweiz kampen. Desværre lignede det præcis det samme hold som i kvalifikationen og anden halvleg car noget af der dårligste de car vist i år.
Det kan godt være at de stadig går videre, men jeg tror under alle omstændigheder at det er tid til fornyelse på træner fronten.
Ikke fordi at Hjulmand er en dårlig træner, men fordi at jeg tror at landsholdet har brug for at blive rusket op i på et mere grundlæggende niveau.