JaMeN HjUlMaNd hAr jO HøJeStE GeNnEmSnIt NoGeNsInDe
Snak
søn 16. jun 2024
Hjulmand er en tøsedreng, hvorfor skifter han ikke, når vi på ingen måde møder op til 2 halvleg. skifter ALT for sent, han mangler nosser🤬
COYG......
St.Pauli
søn 16. jun 2024
Og hvad sker der for bold med de karakterer....? 6/10 til VK..? Ja, han løber meget men kun ét godt indlæg, hvor Højlund selvfølgelig skulle have scoret. Ellers var det til siden og bagud.
Danmark: Vejle Boldklub
England: Manchester United
Tyskland: Borussia Mônchengladbach
Redigeretsøn 16. jun 2024
Svar på: Drizzt Do´Urden
I dag 20:16
Kasper Hjulmands interview på DR lige nu er godt nok også underligt. Han står og siger at 2. halvleg ikke er forandret ift. den første, og at Slovenernes overtag skyldes at de får nogle standardsituationer som skaber usikkerhed. That´s it.
Jeg tror ikke på ham.
--
Det tror jeg heller ikke, at spillerne gør.
Interviewet med Hjulmand var helt blæst. Men det forklarer måske, hvorfor han først skifter ud, da det er alt for sent.
I dag 20:16
Kasper Hjulmands interview på DR lige nu er godt nok også underligt. Han står og siger at 2. halvleg ikke er forandret ift. den første, og at Slovenernes overtag skyldes at de får nogle standardsituationer som skaber usikkerhed. That´s it.
Jeg tror ikke på ham.
--
Det tror jeg heller ikke, at spillerne gør.
Interviewet med Hjulmand var helt blæst. Men det forklarer måske, hvorfor han først skifter ud, da det er alt for sent.
søn 16. jun 2024
Igen PINLIGT....
Vi skal så meget have en NY træner ....snak snak snak men ingen forbindelse til virkligheden ...vi møder idag et middelmådigt hold ...og vi er faktisk heldige med at få 1 point!
Højlund var jo PIV ringe ...ville gerne se Dolberg og Damsgaard fra start af anden halvleg
Vi skal så meget have en NY træner ....snak snak snak men ingen forbindelse til virkligheden ...vi møder idag et middelmådigt hold ...og vi er faktisk heldige med at få 1 point!
Højlund var jo PIV ringe ...ville gerne se Dolberg og Damsgaard fra start af anden halvleg
søn 16. jun 2024
Kristiansen karakter 6 ??
Han vendte stort sett hjem med ballen, forståelig maybe for når han skulle ta litt risiko i passningene slo han noen stygge feilpassninger. Jeg kan huske han kom fri en gang offensivt, da ble det ordentlig farlig og Højlund burde scoret mål. Mer av det takk, men kan aldri bli karakter 6 med bakgrunn i denne kampen.
Han vendte stort sett hjem med ballen, forståelig maybe for når han skulle ta litt risiko i passningene slo han noen stygge feilpassninger. Jeg kan huske han kom fri en gang offensivt, da ble det ordentlig farlig og Højlund burde scoret mål. Mer av det takk, men kan aldri bli karakter 6 med bakgrunn i denne kampen.
#Bodø/Glimt #ManUnited
#Weareinlove
søn 16. jun 2024
Elendigt Hjulmand. Men husk at de er bedre at gå videre fra trediepladsen end andenpladsen.
Vejle Boldklub forever
søn 16. jun 2024
Hvis ikke vi kommer videre fra gruppen, så forventer jeg bannere der kræver Hjulmands afsked.
KSDH
YNWA