En fejl at Hjulmand blev forlænget. Han kan ikke tilføre holdet den vilje og energi der skal til. Teoretisk dygtig men uden pondus og karisma. Spillernes respekt for teoretikeren er ikke stor nok. Schmeichel så heller ikke for godt ud. Tror han bliver dyr mod England. Han så langsom ud. Fyldte intet i feltet og var ikke i nærheden af de bolde der sneg sig tæt uden om mål. Han kastede sig godt nok. Men landede samme sted som han stod😳
Snak
søn 16. jun 2024
Danmarks kamp mod Slovenien ved EM var en kæmpe fiasko, hvor vi satte en 1-0 føring over styr. Dette markerer nu vores femte slutrunde kamp uden sejr, og det er tydeligt, at der er noget fuldstændig galt med den måde, vores hold bliver ledet på.
Kritikken her skal rettes skarpt mod Kasper Hjulmand. Det er ufatteligt, at han ikke formåede at læse spillets udvikling og reagere hensigtsmæssigt. Christian Eriksen nævnte efter kampen, at spillerne løb tør for kræfter. Hvorfor blev den første udskiftning så foretaget først 15 minutter før tid? Det er simpelthen uacceptabelt, at vores spillere er udmattede i første gruppekamp efter kun 45 minutter.
Hjulmand var fraværende på sidelinjen gennem hele kampen. Han viste ingen vilje til at guide eller kommunikere med spillerne, hvilket er kritisk for holdets præstation. En træner skal være synlig og aktiv i det tekniske felt, især når kampen ændrer karakter, som den gjorde mod Slovenien.
Før kampen var strategien angiveligt at dominere boldbesiddelsen og presse højt. Mens vi i første halvleg havde kontrol og førte 1-0, kollapsede alt i anden halvleg. Slovenien udnyttede vores defensive svagheder, og Hjulmand reagerede alt for sent. Hans manglende taktiske justeringer og de sene udskiftninger gjorde det umuligt for spillerne at genfinde energien og momentum.
Det er på tide, at vi erkender, at Hjulmand ikke formår at få det bedste ud af det talentfulde spillertrup, vi har. Hans manglende evne til at justere under pres og støtte holdet på banen er skuffende. Sportsdirektør Peter Møller må nu erkende, at ansættelsen af Hjulmand var en fejl, og at vi har brug for en ny leder, der kan genopbygge holdets moral og præstationsniveau.
Der er ikke tvivl om, at Matt O’Riley kunne have gjort en forskel i denne kamp med sine eminente langskud. Det er i sådanne situationer, at vi har brug for spillere, der kan tage ansvar og skabe noget ud af ingenting. At Hjulmand ikke så dette potentiale og handlede på det, er endnu en indikation af hans fejlslagne ledelse.
Vi fortjener en træner, der kan inspirere og guide holdet til succes, både taktisk og mentalt. Kasper Hjulmand bør træde tilbage som landstræner, og vi bør straks begynde søgningen efter en, der kan løfte vores landshold til de højder, vi ved, de kan nå.
Kritikken her skal rettes skarpt mod Kasper Hjulmand. Det er ufatteligt, at han ikke formåede at læse spillets udvikling og reagere hensigtsmæssigt. Christian Eriksen nævnte efter kampen, at spillerne løb tør for kræfter. Hvorfor blev den første udskiftning så foretaget først 15 minutter før tid? Det er simpelthen uacceptabelt, at vores spillere er udmattede i første gruppekamp efter kun 45 minutter.
Hjulmand var fraværende på sidelinjen gennem hele kampen. Han viste ingen vilje til at guide eller kommunikere med spillerne, hvilket er kritisk for holdets præstation. En træner skal være synlig og aktiv i det tekniske felt, især når kampen ændrer karakter, som den gjorde mod Slovenien.
Før kampen var strategien angiveligt at dominere boldbesiddelsen og presse højt. Mens vi i første halvleg havde kontrol og førte 1-0, kollapsede alt i anden halvleg. Slovenien udnyttede vores defensive svagheder, og Hjulmand reagerede alt for sent. Hans manglende taktiske justeringer og de sene udskiftninger gjorde det umuligt for spillerne at genfinde energien og momentum.
Det er på tide, at vi erkender, at Hjulmand ikke formår at få det bedste ud af det talentfulde spillertrup, vi har. Hans manglende evne til at justere under pres og støtte holdet på banen er skuffende. Sportsdirektør Peter Møller må nu erkende, at ansættelsen af Hjulmand var en fejl, og at vi har brug for en ny leder, der kan genopbygge holdets moral og præstationsniveau.
Der er ikke tvivl om, at Matt O’Riley kunne have gjort en forskel i denne kamp med sine eminente langskud. Det er i sådanne situationer, at vi har brug for spillere, der kan tage ansvar og skabe noget ud af ingenting. At Hjulmand ikke så dette potentiale og handlede på det, er endnu en indikation af hans fejlslagne ledelse.
Vi fortjener en træner, der kan inspirere og guide holdet til succes, både taktisk og mentalt. Kasper Hjulmand bør træde tilbage som landstræner, og vi bør straks begynde søgningen efter en, der kan løfte vores landshold til de højder, vi ved, de kan nå.
"Sportsdirektør Peter Møller må nu erkende, at ansættelsen af Hjulmand var en fejl"
Que!? Man kan med god grund være kritisk overfor det landsholdet har vist fra og med VM, men det lader til at du, og mange andre glemmer, hvor lang den gode periode forinden var. Hjulmand var det helt rigtige for landsholdet dengang. Det ændrer perioden fra og med VM ikke på.
Que!? Man kan med god grund være kritisk overfor det landsholdet har vist fra og med VM, men det lader til at du, og mange andre glemmer, hvor lang den gode periode forinden var. Hjulmand var det helt rigtige for landsholdet dengang. Det ændrer perioden fra og med VM ikke på.
https://kortlink.dk/sudv
søn 16. jun 2024
Så må vi bare trøste os med, at de har det så godt sammen alle sammen og der ingen sure miner er i landsholdslejren. De er så søde sammen. Men det er selvfølgelig også den væsentligste grund til at blive udtaget. At de er socialt gode sammen. 😂😂
søn 16. jun 2024
I mine øjne, rigtig, rigtig ringe spil af Victor Kristiansen. Slet heller ikke den performance af Schmeichel som man havde håbet på. Jeg tror det bliver rigtig sundt når Rønnow overtager fra Smeichel. Brøndby har gjort et kanon arbejde i at forme ham som spiller.
søn 16. jun 2024
Gedar
Men det hører så også med, at Hjulmand overtog et ekstremt stærkt landshold, efter Hareide.
Que!? Man kan med god grund være kritisk overfor det landsholdet har vist fra og med VM, men det lader til at du, og mange andre glemmer, hvor lang den gode periode forinden var. Hjulmand var det helt rigtige for landsholdet dengang. Det ændrer perioden fra og med VM ikke på.
Men det hører så også med, at Hjulmand overtog et ekstremt stærkt landshold, efter Hareide.
søn 16. jun 2024
Elendig fodbold, de står og triller frem og tilbage, sker intet. Det går alt for langsomt. De eneste der kan være deres indsats bekendt er Wind og Eriksen. Giv Højlund og Vestergaard en pause og ind med Dolberg og NK, Mæhle ind på venstre back, så kommer målene
Fe
søn 16. jun 2024
Nåh, så jubelglade Hjulmand fans faldet til ro. Hæ Hæ Hæ. Magen til træner indsats eller mangel på samme skal man lede langt efter. Hvordan i hulen kan han give fuld spilletid til Eriksen. Efter en god halv faldt han fuldstændig ud af kampen.
Lad os i fælleskab synge:
Vi vinder - vi ved, vi kan
Vi er Danmark i Tyskeland
Vi kæmper til sidste mand
søn 16. jun 2024
Vores oldboys hold spiller hurtigere end landsholdet. Pinligt gå fodbold. Fuldstændig fantasiløst, skræmmende dårligt. Er det en praktikant der har givet de karakter, gud fader bevars. Højlund var HELT væk, han burde ha fået 1 som max. Farvel Hjulmand, du kan jo ikke sætte holdet op til kamp
Springer