Elskede at se TV studiet efter kampen hvor både Povlsen og især Graversen var retfærdige og hårde imod både holdet men især Hjulmand ( det er jo ikke nogle hemmelighed at Graversen ikke er fan af Hjulmand 😂)
Og så sidder Jens Steyger der som en katalysator for spillerne og udtrykker sig så pisse vagt og politisk - og nærmest mellem linierne synes at 1-1 var ok !
Netop er udtryk for den manglende styrke og tiltagende sjatpisseri som Hjulmand efterhånden har impodet i hele vores trup - manglet på hårdhed, kynisme og gejst
Og så sidder Jens Steyger der som en katalysator for spillerne og udtrykker sig så pisse vagt og politisk - og nærmest mellem linierne synes at 1-1 var ok !
Netop er udtryk for den manglende styrke og tiltagende sjatpisseri som Hjulmand efterhånden har impodet i hele vores trup - manglet på hårdhed, kynisme og gejst