Snak

Mere indhold efter annoncen
Specielt overraskende er det ikke, når man ser på den måde mesterskabet kom i hus på. Der kunne man heller ikke afgøre sagerne selv, og faldt sådan set på målstregen, men det gjorde bif også. De skal arbejde med deres mentalitet, for spiller for spiller er de 10x bedre end Slovan. Og det får dansk fodbold til at se pænt ringe ud. Eller måske er vi det
Hvad laver tibetanske munke? De spiller jo happy jazz - AaB af 1885
Hvad skal der til for at få 1 hvis ikke Brynhildsen får det med hans indhop idag?
Brøndby og Chelsea
Skal vi ikke regne med, de kan hente flere point i EL end CL? Og håbe FCK kan få en masse i den der under EL?
syntes godt nok der mangler en styrmand i forsvaret.....Bech ser ikke ud til at kan magte den opgave.....måske der er for mange ting som anfører, for syntes faktisk han er blevet dårligere i den her sæson hvor han er blevet pålagt mere ansvar....
og er enig med de folk der siger at det nok er bedst at FCM ikke kommer i CHL
Simpelthen ikke godt nok. Vi spiller bedre og burde have et overskud som er ikkeeksisterende.. Når vi har de ambitioner og mål, som vi har, så er det ikke godt nok. Trænerfyringer og lotto-kuponer på transfermarkedet er ikke en del af løsningen, i stedet burde vi tage et kig på den defensive organisation samt mentalitet. Den måde vi spillede på i dag er ikke en topklub værdigt, specielt ikke en som vil spille i Europa kontinuerligt.

Simsir er en juvel, vanvittig spiller som bevæger sig som en ung Messi. En fornøjelse at bevidne. Oliver Sørensen må gerne steppe op og bliver en big-game player. Mads Bech, hvad fanden laver du i dag...? Mere action!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Tydeligt at erfaringen manglede idag.
Vi kunne ikke stå for presset desværre.
Frygten for at tabe fyldte mere end vores mod til og vinde.
Vi tager den næste år
Fodbold er en livsstil
Den danske superliga bliver ofte rost for fede kampe og højt niveau, men sandheden er at dansk fodbold sakker længere og længere bagud i Europa. Vi halter igennem mod middelmådige hold og skuffer gang på gang. Et skridt frem og to tilbage for dansk fodbold, desværre ..
Mads B. Sørensen er satme overvurderet. Dårlig med fødderne samt placeringsevne
Er 2 laveste karakter ? ham Olaf Brynhildsen stod for det værste indhop meget længe.
Typisk dansk. Det er godt nok set mange gange før.

Kun FCK der har den rutine efterhånden.

Hilsen en Brøndby fan
Fodbolddommer – åben for saglig diskussion af fodboldloven. Selvom jeg holder med Real Madrid, forholder jeg mig altid objektivt. Cristiano Ronaldo er stadig min nr 1.
Annonce