Specielt overraskende er det ikke, når man ser på den måde mesterskabet kom i hus på. Der kunne man heller ikke afgøre sagerne selv, og faldt sådan set på målstregen, men det gjorde bif også. De skal arbejde med deres mentalitet, for spiller for spiller er de 10x bedre end Slovan. Og det får dansk fodbold til at se pænt ringe ud. Eller måske er vi det
Hvad laver tibetanske munke? De spiller jo happy jazz
- AaB af 1885