Og det hold kunne Achouri kun få 45 minutter på banen for.
Det er noget af en nedtur, han har haft gang i de sidste par år, og hans værdi fik ikke det ønskede boost af VM-slutrunden, så mon ikke han listes ud ad bagdøren og tager til Qatar/UAE for to millioner euro?
Det er noget af en nedtur, han har haft gang i de sidste par år, og hans værdi fik ikke det ønskede boost af VM-slutrunden, så mon ikke han listes ud ad bagdøren og tager til Qatar/UAE for to millioner euro?