Jeg er også interesseret i at vide hvorfor der ikke dømmes hands på Isaksen i situationen hvor Maksø får rødt. Mindede mig lidt om den i Århus sidste år hvor dommeren ikke ser en hands der ville give AGF straffe, og så får Frendrup i mellemtiden sit andet gule, og man alligevel går tilbage og giver straffet, mens det røde kort står ved magt. Det er jo ikke fordi det er noget voldsomt eller hensynsløst frispark i går, som burde stå ved magt uanset hvad der går forud. Den burde vel kunne kaldes tilbage når der er frispark for hands i opspillet til sitautionen?
Real Madrid CF
http://www.youtube.com/watch?v=knZ0zwU2oic
http://www.youtube.com/watch?v=iaQhF-523As