Simon
Ja, jeg forstår hvad du mener. Men det er jo virkelig en grænse. Hvornår er noget på grænsen og hvornår er det clear and obvious... Praksis er vel mere eller mindre, at bliver dommeren kaldt ud til VAR-skærmen, så er det fordi han skal dømme straffe/give rødt etc. Altså total clear and obvious.
Jeg er ikke helt uenig i at man godt kan skrue lidt på den knap - men det vil medføre at dommerne skal ud at gennemse flere situationer = flere afbrydelser. Det er der vist delte meninger om.
Ja, jeg forstår hvad du mener. Men det er jo virkelig en grænse. Hvornår er noget på grænsen og hvornår er det clear and obvious... Praksis er vel mere eller mindre, at bliver dommeren kaldt ud til VAR-skærmen, så er det fordi han skal dømme straffe/give rødt etc. Altså total clear and obvious.
Jeg er ikke helt uenig i at man godt kan skrue lidt på den knap - men det vil medføre at dommerne skal ud at gennemse flere situationer = flere afbrydelser. Det er der vist delte meninger om.
Black and White Army!
"The Entertainers" er tilbage.