Ville heller ikke stille op og kommentere på så store åbenlyse fejl, som jeg ikke fik rettet i tide. Godt politiker svar af Kehlert. Kunne være han skulle overveje den karriere end dommer, for det sejlede i går.
Snak
tirs 26. apr 2022
Må også være hårdt at tabe 6 kampe i træk. Vi kender det sku´ da alt for godt i Sønderjyske. Så hvis der ikke er andre daglige gøremål på en uge, end at tage ud og "vinde" på lægterne den ene gang om ugen, må det sku´ også være endnu hårdere at tabe hele tiden. Puha.
IDKFA
tirs 26. apr 2022
Ville heller ikke stille op og kommentere på så store åbenlyse fejl, som jeg ikke fik rettet i tide. Godt politiker svar af Kehlert. Kunne være han skulle overveje den karriere end dommer, for det sejlede i går.
https://www.youtube.com/watch?v=a-ixntLruNs
https://www.berlingske.dk/sport/qatar-bandlyser-fagforeninger-dbu-er-ekstremt-skuffet
https://www.dr.dk/sporten/fodbold/efter-slutfloejtet-ved-vm-i-qatar-har-migrantarbejdernes-forhold-aldrig-vaeret
tirs 26. apr 2022
Jeg tror Brøndby mangler gode gamle Kenn Hansen aka "Da brøndby ringede og sagde de manglede en dommer, smed jeg grillhandskerne og skyndte mig afsted"
https://jyllands-posten.dk/sport/fodbold/article6657217.ece
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/broendby/article4011967.ece
https://sport.tv2.dk/fodbold/2013-11-11-dommer-erkender-agf-blev-snydt-for-maal-i-broendby
Nu tog jeg bare de 3 første hits på google. Men hvis det er Kenn Hansen Brøndby har været vant til, kan jeg godt forstå at de føler sig "snydt" hele tiden.
https://jyllands-posten.dk/sport/fodbold/article6657217.ece
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/broendby/article4011967.ece
https://sport.tv2.dk/fodbold/2013-11-11-dommer-erkender-agf-blev-snydt-for-maal-i-broendby
Nu tog jeg bare de 3 første hits på google. Men hvis det er Kenn Hansen Brøndby har været vant til, kan jeg godt forstå at de føler sig "snydt" hele tiden.
IDKFA
tirs 26. apr 2022
Er der nogen, der kan forklare mig, hvorfor Maxsø fik rødt, men Høegh ikke gjorde? Fratager de ikke begge en friløber/er sidste mand?
tirs 26. apr 2022
Tror den er forklaret 100 gange snart, når man begår straffe, gives der ikke rødt, hvis man forsøger at spille bolden. Havde Marxø begået sin i feltet var den også til gult.
tirs 26. apr 2022
Shhh
Google dobbeltstraf, så finder du svaret , da den ene forseelse er i feltet og den anden ikke.
Google dobbeltstraf, så finder du svaret , da den ene forseelse er i feltet og den anden ikke.
https://www.youtube.com/watch?v=QGDGxol_gq0
tirs 26. apr 2022
Kehlet har - udover ringe dommerevner - elendig situationsfornemmelse. Han skal selvfølgelig ikke stille op til en artikel, hvor han "indrømmer" at have trukket det forkerte kort op af lommen (hvilket selv den dummeste myre godt ved er en ikke nyhed og på ingen måde det, det handler om). Og han skal efter den kamp ikke udtale sig med et "skævt smil". Han burde bruge dagen på at tænke sig om, og afvente den udtalelse fra DBU, hvor de beklager, at der i kampen mellem FCM og Brøndby blev begået "en eller flere fejl", der kan have haft indflydelse på resultatet. Som det bør lyde fra DBU efter enhver kamp, hvor det er tilfældet. For så viser man, at man tager dommerjobbet og de point og de penge det handler om for klubberne alvorligt. Også selvom man ikke kan ændre på udfaldet.
Og så skal Kehlet selvfølgelig heller ikke udtale sig, at Brøndby kan klage over afgørelserne, for hvad får Brøndby ud af det? De havde fået noget ud af, at dommerstanden finder ud af at undervise dommerne i at dømme efter en linje. Knopper forrest skal give sådan og sådan, når det er bevidst, når bolden er indenfor spilafstand, når bold og mand rammes osv. Det er ikke svært, og VAR skulle selvfølgelig også have fanget den. For hvis straffesparket til FCM var clear and obvious - hvilket det obviously ikke var - så var det også clear and obvious, at han rammer hårdt ind på manden i den tackling.
Elendig dommerpræstation (indrøm det nu bare, så bliver det nemmere for vi der tuder at komme videre) og at "journalisten" skriver den "artikel" er mig også en gåde.
Og så skal Kehlet selvfølgelig heller ikke udtale sig, at Brøndby kan klage over afgørelserne, for hvad får Brøndby ud af det? De havde fået noget ud af, at dommerstanden finder ud af at undervise dommerne i at dømme efter en linje. Knopper forrest skal give sådan og sådan, når det er bevidst, når bolden er indenfor spilafstand, når bold og mand rammes osv. Det er ikke svært, og VAR skulle selvfølgelig også have fanget den. For hvis straffesparket til FCM var clear and obvious - hvilket det obviously ikke var - så var det også clear and obvious, at han rammer hårdt ind på manden i den tackling.
Elendig dommerpræstation (indrøm det nu bare, så bliver det nemmere for vi der tuder at komme videre) og at "journalisten" skriver den "artikel" er mig også en gåde.
Skyggekabinet
tirs 26. apr 2022
Der kan skrives bøger om hvad jeg ikke forstår.
Vil det sige at hvis maxsø havde begået frisparket en meter længere fremme, havde han kun fået gult????
Det fatter jeg røv af. Begge bliver vel bremset af sidste mand(minus målmand)
Og man har aldrig dømt straffe og udvist en målmand for samme i SL?????
Vil det sige at hvis maxsø havde begået frisparket en meter længere fremme, havde han kun fået gult????
Det fatter jeg røv af. Begge bliver vel bremset af sidste mand(minus målmand)
Og man har aldrig dømt straffe og udvist en målmand for samme i SL?????
Only Human . Born to make mistake
tirs 26. apr 2022
Kundernehar altid
Ja det vil det sige , og derfor Høegh "kun" får gult.
Dog er der ikke mere et begreb der hedder sidste mand.
Ja det vil det sige , og derfor Høegh "kun" får gult.
Dog er der ikke mere et begreb der hedder sidste mand.
Og man har aldrig dømt straffe og udvist en målmand for samme i SL?????igen det sker som regel i feltet, kan kun komme på situationen hvor Grabara fratager en den åbne målchance uden for feltet, hvor han får rødt kort .
https://www.youtube.com/watch?v=QGDGxol_gq0