FCM.for.evigt
Tak, jeg kan godt se idéen i, at man ikke skal straffe et hold dobbelt, men når den samme forseelse sker for hvert hold på en kamp med to forskellige udfald, så synes jeg faktisk, det skaber en urimelig fordel til holdet, som ikke fik et rødt kort.
Som jeg ser det, er det værre at få et rødt kort og et frispark mod sig end et gult og et straffe mod sig? Du kan altid komme tilbage i en kamp, når du er fuldtallig, selvom du skulle indkassere et mål på straffe. Omvendt ødelægger et rødt kort ofte et holds mulighed for sejr. Som vi så i går, så endte det røde kort også med at have en langt større konsekvens end straffesparket.
Tak, jeg kan godt se idéen i, at man ikke skal straffe et hold dobbelt, men når den samme forseelse sker for hvert hold på en kamp med to forskellige udfald, så synes jeg faktisk, det skaber en urimelig fordel til holdet, som ikke fik et rødt kort.
Som jeg ser det, er det værre at få et rødt kort og et frispark mod sig end et gult og et straffe mod sig? Du kan altid komme tilbage i en kamp, når du er fuldtallig, selvom du skulle indkassere et mål på straffe. Omvendt ødelægger et rødt kort ofte et holds mulighed for sejr. Som vi så i går, så endte det røde kort også med at have en langt større konsekvens end straffesparket.