Der var mange som gerne ville have Kent Nielsen som træner efter Hjulmand. Synes DBU har gjort det godt nu med ansættelsen, men kun hvis det er for at give ham tøjlerne, hvis Riemer fejler i Nations League.
Snak
Kent N. kan løfte Danmark: Ser ting andre ikke gør
ons 24. jun 09:00
I Silkeborg-truppen kom Kent Nielsens jobskifte som en overraskelse, men Jeppe Andersen er ikke i tvivl om, at han har meget at bidrage med til landsholdet.
Læs hele nyheden her
ons 24. jun 10:24
Det er vel det bedste Peter Møller kunne gøre, når han ikke vil tage konsekvensen af sin fejlcasting.
Redigeretons 24. jun 10:29
Det vigtigste er vel at når dk er bagud 1-0 i en knald eller fald kamp som den i Tjekkiet, så skal Kent Nielsen forhåbentligt ikke stå sammen med de 2 elendige trænere Riemer og Agger og bruge 60 min på at tale om hvad der skal ske for så at bytte en CB for CB som de gjorde i Tjekkiet!!!!!!
Kent skal styre det hele omkring holdet så skal det nok gå altsammen, også kan vi nu langsomt få Agger og Riemer ud
Kent skal styre det hele omkring holdet så skal det nok gå altsammen, også kan vi nu langsomt få Agger og Riemer ud
ons 24. jun 17:07
Spillerne har vel også et ansvar
Selv en god træner er også afhængig af spillermaterialet og det har ikke været godt de seneste år
Selv en god træner er også afhængig af spillermaterialet og det har ikke været godt de seneste år