Tænker han mener de tre åbenlyse plus Rødvin og GF, men tænker sku at gymnasterne har større grund til at tænke nedrykning end os små 40km nordpå
Snak
Kent Nielsen: Fem hold tænker ikke i nedrykning
man 28. jul 17:20
Kent Nielsen mener, at det ville underligt at være skuffet over at misse top-6 i Silkeborg, mens han understreger, at der er kun er fem hold, som ikke tænker i nedrykning.
Læs hele nyheden her
man 28. jul 18:17
De 5 må være: FCK/FCM/Brøndby/FCN/Randers i denne rækkefølge.
Jeg tror ikke, at AGF kommer i top6 i denne sæson.
OB kunne måske godt snige sig ind på en 6.plads.
Jeg tror ikke, at AGF kommer i top6 i denne sæson.
OB kunne måske godt snige sig ind på en 6.plads.
man 28. jul 18:33
Nu kan det overordentligt sympatiske&dygtige menneske, Kent Nielsen, jo gå på vandet i den samlede offentlighed, - og dermed sige alting uden nogen sinde at få modspil, - men jeg tillader mig at udfordre tanken om, at siden bekymringer er følelser, og siden følelser ikke skal styre SIF (eller andet alvorligt i livet, må man formode), så er han ikke / skal man ikke være bekymret.
Vi navigerer imidlertid primært, i alting, ud fra følelser (tjek fx investorernes børsadfærd, og alt muligt andet). Forventninger, bekymringer, skepsis, tiltro, forbundethed osv, osv.
Af følelser udspringer de rette (eller urette!) handlinger, ... så SIF-folk burde være bekymrede over at Kent, hvad det her angår, ikke vil vedkende sig følelser som en god brugbar pejling
Vi navigerer imidlertid primært, i alting, ud fra følelser (tjek fx investorernes børsadfærd, og alt muligt andet). Forventninger, bekymringer, skepsis, tiltro, forbundethed osv, osv.
Af følelser udspringer de rette (eller urette!) handlinger, ... så SIF-folk burde være bekymrede over at Kent, hvad det her angår, ikke vil vedkende sig følelser som en god brugbar pejling
Det Skal Nok Gå
man 28. jul 22:45
Kent trækker fornuftigvis på sin store erfaring, men selvfølgelig må det bekymre ham at se sit hold uden kreativitet, tempo og passion. Der har han jo også et ansvar.