Jeg synes at der er mange såkaldte eksperter og folk herinde, jeg glemmer nogle væsentlige ting, fodbold kan være en mærkelig ting, forstod på den måde, vi ser hvert år store hold tabe til mindre hold både i international kampe og i turnering, tag nu for eksempel superligaen, der vil man jo sige at FC København og Midtjylland, burde vinde samtlige kampe med det budget og de spiller de har, men det kommer jo overhovedet ikke til at ske, ja vi har jo allerede set det i superligaen i år, vi vil også komme til at se det i pokalturneringer, Champions League og andre turneringer, der det, at små hold kan sætte sig op på en helt anden måde og når så samtidig de store hold/favoritter kan have tilbøjeligheder til at undervurdere de mindre hold, ja så sker der disse overraskelser, det er jo princippet også det charmerende ved fodbold, vi har jo også set dansker hold overrasket stort, imod store klubber blandt andet for Premier League, tag for eksempel united de har måske en til to spillere der koster mere end samtlige spiller i FCK, så man burde jo ikke kunne slå sådan et hold, men sådan er virkeligheden bare ikke.
Gmark58